7.2.18

Pin Tudung WIRDORA - Crystal Swarovski Original (Instagram @wirdorapinpenang / Whatsapp 0193361208)


Hello u olls,

Hari ni akak nak kenalkan u olls satu aksesori meletops untuk wanita bertudung.  U olls nak pakai subang satgi terbukak aurat la...nampak lehiaq la.  Kalau pakai rantai pulak...satgi nampak dada la.  So nak aksesori apa?  Jom beli pin tudung Wirdora.  Akak dah dapat dah beberapa pin dan jarum cucuk tu.  Tapi akak tak amik gambar lagi.  Nanti dah amik akak bubuh kat Insta.

WIRDORA  merupakan company yang mengeluarkan aksesori tudung yang menggunakan Swarovski Crystals. 100% Swarovski Crystals original.  Terdapat bermacam macam jenis pin dan brooch yang terdiri daripada pelbagai bentuk dan warna. Beza produk aksesori tudung lain dengan WIRDORA adalah produk WIRDORA berasaskan Crystal Swarovski original yang diimport.




click read more






Depa memang sedia maklum tentang produk Swarovski yang mementingkan mutu dan kualiti. WIRDORA merupakan jenama dibawah syarikat AMISHARY SDN BHD yang merupakan pembekal produk yang menggunakan Swarovski Crystal asli oleh Swarovski Singapore Trading Pte Ltd.

Okay kat sini akak bubuh beberapa gambar yang dihantar oleh supplier termasuk dengan kod dan harga sekali.  Nak ikutkan,  harga dia memang berpatutan la sebab kualiti dia meletops.  Hangpa boleh tengok close up pin yang akak bubuh kat atas,  dia pateri elok kuat dan tidak mudah tertanggal.  Tapi yang paling penting,  ada macam-macam warna yang cantek dan meletops.  Kristal Swarovski ni kalau kena cahaya....memang cantek u olls!









Kalau ampa nak lebih jimat,  ampa boleh bukak kat Insta yang akak akan bubuh link kat bawah ni,  pastu ampa boleh beli ikut pakej.  Pakej tu senang,  ada pintu + jarum dan macam-macam lagi.  



Kak Ziana Zain pun pakai u olls!



Hangpa tengok dulu gambar,  kalau ampa berminat?  Boleh pi cuci mata lagi kat IG depa dan contact untuk beli:

IG:  wirdorapinpenang
Whatsapp:  0193361208 (IRYD)

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com