6.3.09

New Feature on jumiejumie.blogspot.com

Dear all pembaca setia jumiejumie.blogspot.com,

1. MOVIE OF THE MONTH


Setiap 15 haribulan setiap bulan, saya akan buat review MOVIE OF THE MONTH. Citer ni tak semestinya the latest movie. Tetapi citer yang saya paling suka pada bulan tu. Sebab saya tengok. HAHAHA. So bulan ni, citer Slumdog Millionaire. Review akan kuar on 15 Mac. Tapi ampa semua boleh tengok siap siap dulu.

2. WRITE TO JUMIE SAMSUDIN
In order to be close to all my readers, im welcoming you all to write to me and share your story of life experience, fun or sad. Anything yang boleh dikongsi bersama. Kalau ada yang nak cari jodoh pun boleh. Boleh bagi gambar penuh, alamat dan email. Bayaran adalah percuma. HAHAHA. Kalau ada problem pun boleh write to me. Of course, identiti anda akan dirahsiakan. Tapi untuk anda yang nak iklan perniagaan, saya cadang u alls tulis kat chatbox jer k. I tak kisah.

Perkembangan terbaru akan saya sampaikan dari semasa ke semasa.

Sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com