21.11.08

Mangsa Tag - http://ju-dzahir.blogspot.com/

Tag yang seterusnya datang dari seorang rakan pejabat, Penasihat DiRaja, kakak dan rakan sosial yang mendudukan diri beliau di tepi pejabat saya di PPSK.

Beliau telah mentag saya pagi ini, dan jawapan tagnyer adalah seperti berikut!

  • Sila tulis 10 perkara tentang orang yang diri saya ini. (Azura Jaapar)
  1. Seorang yang cool dan penyabar. Tidak melenting kalau berlaku sesuatu yang terkejut dalam diri beliau.
  2. Suka pada kucing dan binatang-binatang comel. Beliau merancang untuk bela arnab. Tapi saya macam tak sokong idea itu. Nanti ABU akan fight sampai arnab itu jadi GAY.
  3. Beliau suka membeli barang-barang mekap. TERJANGKIT DARI SAYA. Tapi beliau punya barang mekap semua lagi malatop!! M.A.C tau!!
  4. Beliau amat menyanyi SUAMI beliau iaitu ABANG ADD.
  5. Beliau selalu mengalami masalah personaliti kerana orang suka tercakap Cina dengan beliau tanpa usul periksa!! Oi...dia Melayu la.
  6. Beliau mempunyai seorang kerani yang pernah membintangi drama Tamil bernama abang Aziz.
  7. Kami membenci dan mensuka orang yang sama!!
  8. Beliau peminat kereta dan berangan-angan untuk meletakkan nama anak beliau iaitu Mohd. Racing. Apakah?
  9. Beliau tak tahan makan pedas. Tapi beliau suka makan Nasik Goreng Pedas keluaran saya.
  10. Beliau seorang penasihat DiRaja yang sangat berkaliber.

  • Sila tulis 10 perkara tentang diri saya sendiri. (Jumie Samsudin)
  1. Anak ke dari 5 adik beradik
  2. Pernah bercita-cita untuk menjadi seorang cikgu.
  3. Boifreng pertama saya bernama Fazli iaitu anak Pak Lebai di Masjid Acheh Kebun Lama. Ketika itu baru berusia 10 tahun.
  4. Mempunyai 3 blog. Jumie Samsudin, Personal Make Up by Jumie Samsudin dan Legasi Cinta Utara Selatan. Namun, blog Legasi Cinta Utara Selatan ini masih lagi dirahsiakan untuk tontonan umum. Akan dipaparkan dalam jemputan kad kahwin nanti. Insya allah. 4 tahun lagi. KAH KAH KAH.
  5. Geli dengan MANCIS.
  6. Pernah CRUSH dengan M Nasir.
  7. Pernah jadi pemain hoki Pulau Pinang pada usia 12 tahun. Wakil ke PAHANG oo...hahahha
  8. Memiliki sebuah motor scooter Elite 125, tapi di pakai oleh bapak saya.
  9. Saya dan Boifreng saya Shahril mempunyai nickname yang sama - MOK!
  10. I LOVE FOOD! obviyes sangat tengok body la!
Sila senaraikan 10 orang yang jadi MANGSA TAG yang seterusnya.
Cik Ienn
Dina Gombak
Faten Fazana Jamaluddin
Fazli Zainol
Apit U Olls
Noraslinawati SGGS
Norizah Ibrahim
Nor Farah Shaikh Omar
Surianie Samsudin
Tan Chin Chin

Sekian, selamat menjawab!!

3 comments:

  1. Tudia, banyak la pulok nak kena jawab.. Takpa, akan ku coba yang terbaik. Hiks.

    ReplyDelete
  2. - Ku amat MENYANYI suami ku??? erkk??
    - pembetulan: Mohd Putra Racing la.... hehehehhehehehh....

    ReplyDelete
  3. hahahaha,,,,spelling correction la plaks!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com