21.11.08

Kena Tagg oleh - http://cuteaslina.blogspot.com/


Ini adalah tag yang sangat susah. Disampaikan oleh Cik Noraslinawati. Dia kena letak 7 orang. Tapi beliau letak 3 nama ja. Ikut sedap hati dia ja. Anyway..inilah cara-cara membuat tag ini.

*Here are the rules*


1. List these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
5. Link the person who tagged you.
6. Leave a comment for each blogger.

SHARE 7 FACTS ABOUT YOURSELF ON YOUR BLOG...
1. Saya seorang yang pemalu. HAHAHAHAH
2. Saya sangat pemarah, kepala angin dan GANGSTER!.
3. Saya amat dicemburui oleh adik saya Surianie Samsudin sebab saya lagi cantik dari beliau.
4. Saya buleh menaip dengan sangat laju!!
5. Saya adalah masalah untuk tidur dan bangun daripada tidur.
6. Saya suka warna TURQOISE.
7. Saya geli mancis.

TELL 4 UNSPECTACULAR QUIRKS ABOUT YOURSELF [ buat 4 dah la!!]
1. Saya cepat terasa hati kalau orang kata Jumie tak cantik. HAHAHAHA
2. Saya tak akan jawab panggilan telefon dari no yang tidak dikenali. SMS ok.
3. Saya naik marah kalau orang tu cakap macam ni "Aku tak buleh nak cakap kat hang benda ni, rahsia"
4. Saya amat lemah dengan Rojak Buah Gurney dan Chee Cheong Fan.
5. -
6. -

Sekian sahaja, oleh itu, orang-orang ini sila sambung tag ini.
- Azura Jaapar
- Aslinawati
- Dr. Salfarina
- Puan Norizah Ibrahim
- Surianie Samsudin

SEKIAN.

3 comments:

  1. aihh? aku kene balik ke? ini tidak adil...

    ReplyDelete
  2. camana nak main tag ni jumie, bahayani nanti org boleh agak/tahu weaknesses.....senang org pasang strategy....

    ReplyDelete
  3. hahahah...Dr Sal!! tak keraa...kena gak buat!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com