1.1.18

Thelilycious - Kedai Paling Comel (Kak Patung +60173218978)


Hello u olls,

Okay hari ini akak nak introduce kat u olls semua,  dunia paling comel dan secara automatik awet muda remaja gituuuu iaitu Thelilycious!! Apa tu?  Thelilycious adalah kedai online yang menjual pelbagai mainan untuk anak-anak dan juga untuk u olls sendiri.

Thelilycious diasaskan oleh Kak Patung merangkap founder Thelilycious yang ditubuhkan sejak tahun 2013 sangat berbesar hati untuk mengajak uols follow/like/shopping dengan Thelilycious! Actually nama “THELILYCIOUS” ni adalah dari nama anak pertama Kak Patung  iaitu “Lily Yasmin”  .

Thelilycious Jual Apa?

Ada macam2 barang berkonsepkan apa sahaja yg comel, Thelilycious jual  .  Anak suka PJ Masks? Frozen? Sofia The First? Superheroes? My Little Pony? Banyak lagi depa jual! Plush toys ada, figurine ada! Bukan itu saja tau, kalau nak cari inspired shoes MiniMel pun ada juga, design dan kualiti, keselesaan pun berbaloi-baloi. Kesemua barangang yang Kak Patung jual semuanya kualiti terbaik punya, sebab Kak Patung sendiri cerewet, mestilah jual barang pun yang bagus je kan!!

Mostly depa jual plush toys berkualiti tinggi. Barangan bayi dan kanak-kanak serta barangan yang berkonsep comel, bersesuaian untuk dijadikan hadiah buat orang tersayang! Ada hadiah untuk isteri, untuk mak, untuk adik beradik, untuk sahabat dan untuk sesiapa sahaja lah! Pasti penerima senyummm lebar sampai ke telinga tau!


Jom tengok Gambar!
Akak tak tau nak bubuh gambar apa,  so akak amik la lebih kurang 12 keping gambar yang akak rasa memang comel dan meletops.  Hangpa mesti lebih arif kan apakah patung yang menjadi kegemaran anak-anak anda sekarang?  Jom tengok apa yang akak bubuh,  tapi nak tengok apa lagi yang ada?  jangan lupa pi bukak website depa teruih.  macam-macam mainan duk ada dan sekarang ni depa duk bagi diskaun up to 25%!




click read more



Contact Info
Contact Number : +60173218978
Instagram : @thelilycious
Website : thelilycious.com
 



 


 

 

 









Contact Info
Contact Number : +60173218978
Instagram : @thelilycious
Website : thelilycious.com








Cara Beli
1️⃣ Boleh Whatsapp +60173218978
2️⃣ Boleh DM di Instagram @thelilycious
3️⃣ Boleh PM di Facebook @Thelilycious
4️⃣ Boleh purchase terus di website thelilycious.com

Alamat/lokasi :
Wangsa Maju (10am-4pm)
Ukay Perdana, Ampang (8pm-11pm)
(Tiada fizikal store tapi untuk customer yang nak self pickup adalah dialu-alukan.)


Contact Info
Contact Number : +60173218978
Instagram : @thelilycious
Website : thelilycious.com

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com