3.1.15

Ulasan Perkahwinan Dingdong Dantes dan Marian Rivera Part I

Hello semua,

Setelah mendapat informasi daripada Pojie Pooh hanya satu,  kawan blogger I olls dari dulu yang sangat baik dari dulu,  dia suruh I olls buat review pasai perkahwinan meletops Dingdong Dantes dan Marian Rivera iaitu dua pelakon popular dan disayangi rakyat Filipina.  "Marian Rivera ni macam Erra la u olls......" yes,  terbayang Erra Fazira dulu kawen.  Gempak satu Malaysia.

Actually before this I olls tak kenal pun dua nama ini.  Dah lama nama DING DONG...dah macam keropok Mat Sentul,  DENG DANG DATANG LAGI DENGAN KACANG DISALUT COKLAT.

Ikhlasnya i olls tak pernah tengok drama / filem Filipina secara penuh sebab cerita depa semuanya kisah kisah cinta leleh,  kena dera,  kena tipu,  terinaya,  semua templet cerita yang tidak ke mana haluannya.  Mak tak suka cerita leleh macam tu.  Tak membina semangat diri u olls.  Sampai bila duk nak feeling jadi mangsa keadaan?  Stand up and take what you want you life.  Stop complaining.

Ehk... tiba tiba semangat pahal?

So,  lepas tengok beberapa gambar perkahwinan depa dua ni yang sangat gempak.  Akak mengambil kesempatan untuk mengbuat research sebaiknya bagi mengulas majlis perkahwinan DongYan yang meletops ini.  Lagipun lama tak tengok perkahwinan orang yang buat gila gila grandes macam ni.

Okay jom kita bacia!!





Perkahwinan diraja ini telah berlangsung pada 30 Disember 2014 di Immaculate Conception Cathedral,  Cubao dan diikuti dengan majlis resepsi.  Event bermakna ini dinamakan Royal Wedding oleh rakyat Filipina sebab dua-dua maknusia ini adalah ratu dan raja drama TV di negara depa.  Bukan sebab depa royals blood Tengku Jalil.

Pre wedding video dan photos telah dirakam oleh Nice Print Photography di Dubai.  Pakaian Marian adalah dari koleksi Michael Cinco.  Pakaian pengantin lelaki I takdak info.


 Meletop la depa terbang-terbang kena angkat dengan laki depa.




Tajuk gambiaq ini adalah "kerana cinta kami sanggup tidok ataih pasiak...susah kita makan pasiak saja pon sanggup"










Video lebih kurang 3 minit ini actually takla meletops sangat sebab bagi I olls video ini tidak mempunyai latar belakang cerita yang jelas.  Baik bagi videographer Malaysia lagi meletops hasil video depa I olls rasa.

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com