10.12.14

Pengantin Ku Naik Kuda


Hello u olls,

Seperti yang u olls tahu,  tahun ini 2014,  akak begitu mengurangkan aktiviti make up pengantin.  Bukan sebab akak dah nak berhenti daripada mencari rezeki dari bakat dan ilmu yang Allah berikan kepada akak ini,  tapi honestly,  akak rasa akak nak slow down sikit untuk tahun 2014 ini dan akak nak buat lebih utamakan kepada aktiviti bersama keluarga dan kawan-kawan.  Alhamdulilah,  akak rasa happy sebab tahun ini akak berkesempatan untuk berjalan-jalan dengan lebih jauh lagi dan mempunyai ruang masa yang lebih banyak untuk diri akak sendiri.

Tapi nak share dengan u olls antara customer make up akak tahun ini,  nama beliau ialah Illyani Latif dan suami beliau Rafael Rizal.  Depa dua book akak make up untuk sesi majlis bertandang di Penang.  Menariknya,  pada hari perkahwinan mereka ini yang bertemakan Inggeris,  depa berdua naik kereta kuda.

Gambar i olls make up Illyana.

click read more



Siriesly kereta kuda ini sangat cantek dan memang feeling-feeling Puteri Diana u olls.  Akak telah mendapat kebenaran untuk share gambar they olls kat dalam blog akak.

Akak tanya kepada Rafael,  apa perasaan u olls naik kuda?  Dia kata "Sama ja macam naik kereta.  Cuma lain sikit sebab kuda yang bawak kereta ni,"  HAHAH biasalah kalau tanya kat lelaki mesti bagi jawapan yang takdak perasaan.

Kepada Illyani and Rafael,  thank you so much sebab sudi beri kepercayaan kepada I olls untuk mencantikkan ampa berdua pada hari besar u olls ini.  Semoga u olls berdua kekal bahagia hingga ke akhir hayat.
















2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Aawwww~~ ku terharu my wedding story di blog Jumie Samsudin de Divas..!! Thank u so much dear!! Muaxxx~~~~!! (^3^)

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com