24.11.09

JANGAN LUPA 29 NOVEMBER :: WEDDING ZULIA YUSAK


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Mesej ini ditujukan khas kepada semua sahabat dan kenalan rapat yang mengenali Zulia Yusak a.k.a Kak La dan telah dijemput untuk menghadiri Majlis Persandingan Zulia Yusak dan pasangannya Izan Zafrizan.

Jangan lupa untuk mendatangkan diri anda pada hari yang sungguh bermakna ini.

Tarikh : Ahad, 29 November 2009
Tempat : Astaka Jalan Terengganu
(bersebelahan dengan Sekolah Menengah Perempuan Sri Mutiara)

Kerjasama Georgian yang seangkatan dengan Zulia Yusak, diminta berada di majlis ini dari jam 3.00 petang hingga 5.00 petang kerana dijangkakan pada jam berikut akan di adakan sesi memotong kek, mengambil photo bersama pasangan pengantin dan yang paling penting "Pertandingan Tangkap Bunga Tangan Zulia".

Sila prektis lompat and tangkap-tangkap sambil memakai kasut tinggi mulai sekarang. Untuk mereka yang mempunyai ketinggian sederhana dan kurang ketinggian sama sekali, dinasihatkan agar tidak praktis langsung kerana risiko cedera dan kebarangkalian untuk menang adalah tipis. [This is message this dedicated to Aisha Jonet a.k.a Kak Gamz).

Siapa yang menang dan dapat tangkap bunga ini akan dikatakan akan dapat berkahwin awal.

KEPADA SEMUA GEORGIAN YANG DIJEMPUT, WARNA YANG TELAH DIWAJIBKAN KEPADA KALIAN UNTUK MEMAKAI PADA HARI ITU IALAH PINK AND BABY BLUE.



Contoh - contoh busana pilihan Kak Janz yang ingin saya kongsi dan anjurkan kepada u olls untuk memakainya. U olls boleh pakai Baby Blue colur sahaja atau PINK jers...atau campur- campur. Tak kisah. Yang penting, u olls harus nampak glamz ok.






Kalau u olls takder dress atau baju yang warna pink atau baby blue, u olls boleh padankan dress atau baju yang u olls nak pakaikan dengan apa-apa eksesori vouge yang berwarna baby blue atau pink. Kalau salah satu dari eksesori u olls ada warna-warna ini, dikira ok.


Antara eksesori yang boleh u olls gayakan mengikut warna yang telah ditetapkan.




Sesiapa warga GEORGIAN yang tidak memakai baju berwarna PINK atau BABY BLUE tidak akan dibenarkan memasukki pertandingan "Tangkap Hand Bouquet Zulia". Pertandingan ini dikhaskan kepada mereka yang belum berkahwin lagi. Mereka yang telah berkahwin dan mempunyai anak tidak digalakkan untuk masuk.

Sekian, saya sekali dengan hormatnya mengingatkan u olls semua untuk datang ke majlis yang begitu bermakna untuk I olls and Haleesa Mustapha a.k.a Kak Iti yang merupakan kawan rapat sejak kecil amat mengalu-alukan kehadiran u olls semua bagi meraikan sahabat wanita kami yang paling kami sayangi.

Untuk sebarang maklumat, sila hubungi Kak Janz di talian hotnya yang u olls dah save dalam hp masing-masing.

Sekian, wasalam.

ps/ Memang betui la SUMPAHAN Kak Janz dulu. Sapa yang paling pendiam dalam gerup kita mesti depa kawen dulu. Yani, Mas Muna, Suraiya, now Zulia...pasni mesti Qadi. Aku, Asmaa, Aishah, Shanaz, Sirajun, yang mulut banyak ni semua bersedialah untuk kawen lambat ok.

1 comment:

  1. hahahh...patut la aku out of list...aku masih under age...

    ngaahahaha~~~

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com