13.11.09

HADIAH UNTUK PERTANDINGAN GAMBAR HEADER BELOG JUMIE SAMSUDIN

U olls? Mana perginya semangat u olls ni semua? Mula-mula ver-ver la ramai yang email, YM and SMS aku mintak the latest picture untuk dijadikan HEADER belog Jumie Samsudin.

Mana perginya semua semangat and kesungguhan u olls ni semua? Mentang-mentang la i olls tidak memberikan tarikh akhir untuk submit. Apatah lagi hadiah yang lumayan.

U olls. Okay...sekarang ni. Aku nak bertegas dan bersungguh. Ampa ingat aku main-main ka. Baiklah, sekarang ini aku siries. Aku cabar ampa semua buat HEADER paling gempak untuk belog aku!!

Syarat-syarat penyertaan :
  1. Mestilah seorang yang sangat minat dengan belog Jumie Samsudin "I Am Kak Janz".

  2. Menggunakan softcopy gambar Jumie Samsudin yang disertakan dalam artikel ini seperti di bawah.

  3. Tidak meniru idea atau ciplak mana-mana cover album artist yang telah sedia ada dalam pasaran. Bergantung kepada kreativiti anda untuk mengedit warna, font tulisan dan apa sahaja element yang ingin di masukkan.

  4. Pastikan ada tajuk JUMIE SAMSUDIN "I AM KAK JANZ".

  5. Sila hantarkan HEADER ciptaan anda dalam bentuk JPEG bersaiz 640 x 320!!

  6. Memahami dan mematuhi segala-gala syarat yang telah ditetapkan oleh Kak Janz.

  7. HEADER yang berbaur porno, luzah dan unsur-unsur perkauman dan politik tidak akan diterima.

  8. Hanya 5 HEADER terbaik yang menepati segala ciri-ciri pilihan yang akan dipilih untuk dijadikan HEADER-HEADER belog Jumie Samsudin.

  9. Sila hantarkan penyertaan anda dengan email kepada jumie_samsudin@yahoo.com sebelum atau pada Jumaat, 20 November 2009 dengan memberikan butiran diri anda iaitu nama dan contact details.

  10. Setiap penyertaan haruslah disertakan dengan sebuah slogan iaitu : Saya suka membaca belog Jumie Samsudin kerana ____________________________(Tiada had perkataan. Pujilah aku sampai aku muntah.)

U olls! Ni jerla hadiah yang aku rasa aku boleh nak sponsor. HEHEH. Okay what? Sapa nak bagi top up buta-buta kan? RM10 pun? Boleh la u olls berSMS sampai terkeluar jari ibu u olls. Jadi marilah. Pertandingan bermula sekarang!!!

PEMENANG UTAMA : TOP UP RM30
4 HADIAH SAGU HATI : TOP UP 10

Sila gunakan gambar-gambar Jumie Samsudin yang ini sahaja!






I SEE U THIS 20 NOVEMBER 2009!!

1 comment:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com