7.10.09

[Personaliti Bulan Ini] Mohd Radzi Musa

Personaliti untuk bulan ini, tak lain tak bukan ialah kawan aku yang sungguh malatops iaitu Ajeet Musa. Mesti ramai yang kenal dia kan. Sebab dia la yang bersama aku masa kursus make up Nurul Shukor tu.

Okay u olls. Bacalah. Ini adalah dia punya biodata ringkas.

Nama penuh :Mohd Radzi Musa
Nama samaran :Ajeet
Umur :24
Tarikh lahir :31 Julai 1985
Asal :Negeri Sembilan
Pekerjaan:Admin Asisstant / MA
Pendidikan : Diploma Ukur Tanah ( Land Survey )
Hobi :Karoeke,Menari,berpoco2,Berenang,Cuci Mata (Jalan2) n etc.. Sebenarnya tak de hobi yang tetap.. sebab suka buat ape saje yang kene ngan situasi

Ini pulak soalan soalan cepuperak daripada jumiejumie.blogspot.com untuk cik Ajeet.

1. Apakah nickname kamu masa kat sekolah rendah dahulu? Kenapa?
Radzi, Sebab masa sekolah rendah dulu aku sangat skema tunduk n patuh hehehe tapi jiran2 yang sebaya panggil ajeet.

2. Siapakah orang yang paling kamu sayang kat dunia ni?
Mak, Ayah n Family...

3. Bagaimana kamu boleh start minat make up?
Start jadik penari kat Sek Men Teknik Juasseh.. masa tue rapat ngan cikgu yang mmg buat andaman pengantin

4. Kenapa kamu suka make up?
sebab suke tgk org cantik..

5. Di mana tempat percutian yang kamu paling teringin nak pergi?
Kalu buleh nak round 1 malaysia dulu.. baru pk nak ke luar zone hehehe

6. Apa kamu hendak buat kalau dapat jumpa dengan Aznil Hj. Nawawi?
Nak jack die supaya tarik aku jadik emcee.. selain makeup org aku suke jadik emcee jugak..

7. Berikan 10 perkara yang kami nak buat kalau kamu dapat RM1,000 000.00 tunai!!

* Buat Rumah Banglo tok mak
* selesaikan hutang piutang
* nak beli rumah sendiri
* nak support adik belajar (sponsor i mean)
* nak amik kelas Nurol Shukor yang sebulan tue
* nak penuhkan tolls makeup aku yang kosong
* nak bukak butik
* nak buat pelaburan sarang burung layang2 / perternakan lembu susu
* nak g jalan2
* ok cukup tak wet tue eik????


8. 5 benda yang orang tak tau tentang diri kamu?

* Susah nak memulakan perbualan
* Suke Hijau tapi jarang ada barang kale hijau
* suke patung katak (tomei tawww)
* pemalu
* cepat naik darah / melenting


9. Siapa idola kamu dalam kehidupan?
hermmmmm tak pernah terpk.. tapi suke jadikan kejayaan seseorang utk dijadikan panduan n semangat diri

10. Artist Malaysia kamu paling benci?
Azwan Ali - tak tau pesal

11. Artist Malaysia paling VOUGE kat MALAYSIA?
Siti Nurhaliza, Siti roziana Zain,Dayang Nurfaizah

12. Antara Gerard Butler dengan Orlando Bloom, yang mana satu idola kamu?
2 2 tak....

PALING PENTING Ucapan untuk pembaca jumiejumie.blogspot.com :
1st thanks to my lovely friend sebab meluangkan masa tok create entry khas aku, kepada semua pembaca jumiejumie, harap uolsss enjoy dengan setiap entry yang cik jumie kita paparkan.. n berharap agar korang semua memberi sokongan kepada beliau.. hehehe jumie i lap u..........



ps/ Ajeet...i love u too!! Kalau umur mak aku paksa aku kawen jugak-jugak....aku masuk meminang hang ok!!

5 comments:

  1. Jumie..hang ni dh x siuman kaa ?? awat hang letak si kepam ni jadi personaliti hang bulan...aduhhh...kalo kera2 dlm hutan tue tau la..menangis depa smua tau..lari meninggalkan hutan berhijrah jauh ke amerika sana...

    hehehe....awat hang x letak pic si anak musa ni yg nmpk bulu ketiak yg berkarat tue...wahahaha...lagi chantek kowtttt...

    jgn marah nooo...gurau....
    hampa ni aku tgk makin chantekk..makin manissss....
    rasa mcm aku nk kunyah2 ..kuikuikui

    ReplyDelete
  2. Hansome la budak in.. anak sape la nai...

    Jumie mekasihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. ni ajeet yang jadi MC masa dinner dsk dulu ka weh??awat lain sgt..

    ReplyDelete
  4. aku kenal pompan yg dia make-up 2...
    stay at tmn tn hussein onn cheras... slangor..

    gagagaga...aku p tunang day dia that day!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com