15.10.09

Majlis Pertunangan Arni Mashoodi - My Anak Menakan

Yes, Arni is my anak menakan. Her mommy is my cousin. My mommy ni suka beranak i together-together when her anak-anak menakan. So my anak menakan ada jugak yang sama umur dengan i.


To the left to the left : Mak Janz, Arni and Kak Janz.Walaupun memek muka yang merapu. Tapi tetap hot ok!!

"Ni anak sapa ni....tolong amik!! Kacau ja aku nak posing!!!," jerit Kak Janz dengan penuh dedikasi.

Arni 25. Dia bertunang dengan orang Pahang. Nak dijadikan cerita, punya kecik dunia ni. Tunang dia yang orang Pahang ni ialah anak buah kepada pengantin yang aku make up di Rompin Pahang dulu, Fazlinda Yusope. Wah.....meriah la nanti kan??


Baju Arni adalah personal collection dia sendiri. Make up done by her friends. KELAS KAK MARIA!! Gambar ni semua shot by Cakcing tau. Tak sangka Cakcing pandai jugak mengambil gambar. Kelas Kak Maria!! Nanti kami update dalam belog The House of Red Gincu ok!!


But anyway, aku happy sangat hari tu. Lagi 1 tahun depa bagi tempoh untuk langsung kenduri.

Haruslah aku memasang badan mulai sekarang!!

1 comment:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com