27.10.09

Jumie Dijemput Jadi Pengapit Diraja

U olls. Ini kawan aku. Nama dia Noks a.k.a Maria Carey a.k.a Belle a.k.a Zoeysabella a.k.a Faraa. Aku rasa dalam ramai-ramai wanita berjiwa pondan yang aku kenal, beliau antara yang mempunyai nama timbangan yang paling banyak.




Kami kat USM, kalau hang tanya "Kenai tak Nok?"

"Oh...Belle?"

"Carey ehk?"

"Zoey ka?"

Haruslah!! Boleh kata setiap orang and kawan baru yang dia kenal. Dia intro nama baru dia. Pastu nama tu melekat plaks kan?

Tapi yang penting, nama betui dia aku ingat ok!! Sebab aku jaga depa 3 tahun kat PPSK.

Nurul Jannatunnaim binti Mohd Akhir
(nama syurga..sifat??)


Dia akan berkawen this end of October. Kerana kami dulu pernah hampir-hampir menjadi pasangan lesbian, maka haruslah pada hari perkahwinan dia, i olls telah dilantik menjadi PENGAPIT DIRAJA untuknya!!

"Noks...akak mcm nak nangis...thanks k. Akak akan jadi pngapit u ols yg paling cantik k!," kata aku untuk Noks.


" Kak Maria pelu ke nak nanges...wes kt wanita kene jadi setabah Batu Caves ok...! Aku pown nak jadi pengapit ang nanti ...HAHAHAHAH," kata Nok pada aku!!

"Haruslahh....Kak Noks. Akak tak sampai ati nak kecikkan ati hang...tapi akak kena cakap jugak. Takut u olls lebih kecewa di hari kemudian...akak kalau sanding nanti...akak hanya akan amik pelajar pelajar AF jer untuk jadi pengapit ok!! Kelas kak Maria!!,"


Bye u olls! Akak tengah mencari sponsor untuk pakaian busana pengapit ni? Anyone? Zang Toi? Benard Chandz? Hassan Abu Bakar? Hatta?


ps/ Gambar-gambar ini was taken 2 years back in Sungai Batu, Teluk Kumbar Penang!! Cantik kan Penang? Macam kat Malibu ok!!

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com