17.8.09

Waheda nikah Ustaz Akhil Hayy - Inilah dikatakan TAK DAN DAN

Semalam 16 Ogos 2009, Malaysia dikejutkan dengan berita Ustaz Akhil Hayy dan Waheeda bernikah dengan hantaran sebuah Al Quran. Memang aku tau depa pastinya akan kawen, tapi i dont expect its going to be any sooner.


Memang lawak dan sungguh HAKADA WAKADA MAHFI....

Bekas isteri Ustaz Akhil Hayy yang belum habis idahnya lagi, aku ucapkan banyak bersabar. Tunggu lah pasni pasti ramai majlah wanita di Malaysia yang akan mengoffer tuan hamba menjadi model tudung, product langsing dan pelbagai lagi.

Malah pastinya juga ada offer untuk buat album yang memuatkan lagu lirik tangkap jiwang dan bermesej dahulu kala. Aku sarankan, kalau offer modelling tu...PLEASE TAKE IT!! REZEKI nok...tapi kalau offer buat album. Baik JANGAN. Nanti jadi macam INA NAEM. Suara macam katak, pi buat album. Baik amik duit tu masuk dalam tabung Dapur untuk Darfur.

And untuk Waheeda, selamat menjadi isteri. Walaupun aku macam bangga kat ang sebelum ini sebab suara hang memang tip top dan satu ja kat Malaysia suara macam hang. Tapi awat la hang ni tak dan dan sangat nak menikah ustaz ni. Sabak la sikit...

Untuk Ustaz Akhil Hayy....U ARE STILL THE ROCK STAR!! See u in Padang Masyar.

Sekian, i love u all.

ps/ Jangan amik barang orang. Nanti orang amik barang kita balik.

Semua gambar ini diambil dari Budiey.com.

11 comments:

  1. huh...xsuka btul aku!! cam hampeh la waheeda n akhil nihh!!

    ReplyDelete
  2. Saudari JUMIE,
    komen saya, Ju..
    Dulu beria2 nafi bukan waheeda punca penceraian mereka.. tp alih2 baru sebulan becerai depa dah sah jadi suami isteri.. apakah maksudnya itu.. fikir2kan la...

    ReplyDelete
  3. y not if da jompa jodoh ..
    kita doa ja...xsemestinya hak kita tuk selama2nya...tp yg cek nk habaq.bini lama lagi gorgeous pada wahida tp tuh CIPTAAN ALLAH kn kak jumie.kalau bueyh tepih lagi tepihhh dr mik hak orang hihihih

    ReplyDelete
  4. hangin ja bila dpt tau depa ni nikah, dulu bkn main dok tepih n nafi depa xda apa2 hubungan, siap kuaq statement " fitnah itu satu dosa, jgn kaitkn ana dgn dia kerana ana n dia tiada apa2"..
    tp tengok la ni sapa yg ckp x srupa bikin, depa ni pyah btoi nk ngaku..
    well... sndri mau ingat la...

    ReplyDelete
  5. nyampah akuuuu... tgk ar muka gedik gatai waheeda tu.. akhil(mluat nak sebut ustaz) pon sama ja hipokrit! eeee ..tunggu tengok ar apa nak jadi lepas nih!

    ReplyDelete
  6. nyampah..cam nak bagi penampaq kat dua dua ungka ni!

    ReplyDelete
  7. tak suka...tak suka..tak suka...

    bkn x suka pada sesebuah perkahwinan. perkahwinan itu sendiri suci murni. tp yang tak dan dan nak menikah tu yang x brapa berkenan.

    btui jumie..kalau ya pun hang kemaruk nak kawin ngan ustaz akhil..bwk2 bersabaq la waheeda oiii...nampak sgt dia tu tamau bermadu...kan suka amik org punya...mesti la kena terima hidup bermadu kan...

    kepada ex-wife ustaz...bersabarlah ya...peminat2 sekarang suma bukan bodoh utk menilai...

    ReplyDelete
  8. kepada komentar2 sekelian Kenape cepat sangat melemparkan tuduhan yang mcm ni.. kita siapa yang nak menentukan siapa salah n siapa benar.. mereka bertiga sahaja yang tahu apa sebenarnya yang terjadi antara konflik perhubungan mereka.. jgn cepat terpedaya dengan mainan kata2 si wartawan.. kerana tugas mereka melariskan produk company mereka jer dgn cerita2 panas mcm ni.. hakikatnya kita tak tau pun kan certa sebenar...

    ReplyDelete
  9. fuh..!..
    xtau nk komen per...
    inilah yg telh d'takdirkan...huhu...
    tp 2 la..y skunk trend ske bik HAK orng...???
    erm...dulu yo yo ooo jer nafi..
    tup..tup..da nikah...ish2!!..n tipu la ex-wife dier xrs pa pe...aku pompuan..tahu mcm mn sakitnya..
    hope she be strong...

    ReplyDelete
  10. "Selama ini pun saya tidak pernah menafikan saya selesa berkawan dengan Waheeda tetapi saya nafikan kami bercinta. Allah yang menggerakkan perasaan kasih saya ke arah ini (perkahwinan) dan saya mengikut petunjuk Allah untuk mengambil Waheeda sebagai isteri saya."

    Dijolok soalan tentang bibit cinta antara mereka, Akhil hanya mengulas ringkas. Katanya, mustahil dia berkahwin dengan Waheeda tanpa ada bibit cinta.

    "Ia didorong perasaan cinta kepada wanita ini selepas Allah membuka pintu hati untuk menerima anugerah yang besar daripada Allah.


    ** abis tu...becerai tu cmne plak?ble nk kawen, pandai la kate Allah yg gerakkan hati la ape...hmmm...ckp je la ko mmg da syok kt wasinun n da takleh blah ngn bini tua..haih..lelaki...lelaki...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com