29.6.09

Kenangan berposing di Putrajaya

Dulu aku pi Putrajaya dengan Cik Liz kawan baik aku yang bekerja di sana. Masa tu kami sama sama masih lagi muda jelita dan sungguh suka bergedik di hadapan camera dan letak dalam MYSPACE. Masa tu takdak FESBUK lagi.

Memang best betul time tu. Cik Liz bawak aku pi Alamanda. Masjid Putrajaya. Jambatan Wawasan.

Kami berposing sampai macam nak pengsan. And the pictures masih lagi cantik dan anggun.

Di sini, aku sudi nak kongsi dengan ampa semua. Gambar dulu dulu aku and Liz.

Masa ni rambut aku pendek sikit...and body aku tak voluptous sangat dibandingkan dengan sekarang. AHHAHAHAHAHA...Stetment tak tahan!

Ini Jumie and Cik Liz yang sungguh manis orangnya.

Ini aku yang sungguh muda waktu ini. Masa ni kat Alamanda.


Ini gambar masa kat Dataran Putrajaya. Best main Hindustan atas rumput dia...









Ini masa kami posing tepi Masjid Putrajaya. Tepi tasik. Tempat naik gondola. Cantik sungguh masa kat sini. Rasa macam kat Madrid.




Ini gambar-gambar aku atas Jambatan Wawasan. Posing meletop macam untuk cover album POP ROCK.


Dan kini, after almost 3 year aku kembali ke Putrajaya.


Sekian, jangan jeles.

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com