26.6.09

Bila Jumie Samsudin nak tukar imej?

Cakcing sangat gembira kerana ramai yang puji dia sangat comel memakai tudung.

Arghs...I dont care.

Ini adalah gambar-gambar aku pakai tudung. Lebih ayu dan cuns dari beliau yang kurus kedekiang itu.


Ini gambar masa aku duk konvo. Cewah..muka sucii tak!!
Ini aku dan Razzi Musa. Make Up Artist Meletop dari KL!
http://razzimusa.blogspot.com/
Zaman kami dulu dulu! Jeepp..jangan maraa....

Ala Benazir Buttho tak?
Sekian, untuk Zafwan Rahimi! Cepat bagi kata dua...aku ka lawa...cakcing ka lawa?

1 comment:

  1. WAGAGAGAGAGAGA MUKE AKU MCM MAMAK KAN DULU.. HITAM GELIGE.. KEH KEH KEH WALO PUN MMG AKU HITAM TAPI TAK DE LA SEHITAM DULU.. PERNAH DENGAR LAGU RAKYAT N9??

    HITAM LAH HITAM SI TAMPOK MANGGIS, WALOPUN HITAM DIPANDANG MANIS... LALALALALALALALA

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com