8.4.09

Otromen mintak maaf dengan aku??

Hari tu , aku telah terima satu email dari seorang student yang gila serba serbi secara fizikal dan rohani. Pelajar ini bernama Hadie. Dia suka berlagak hemsem dan tak tau malu.

Pada permulaan perkenalan aku sangkakan lelaki ini homoseksual. Tetapi salah, beliau lurus dan mempunyai seorang teman wanita yang hingga kini aku masih belum mengenali beliau.

Email beliau kepada aku adalah untuk meminta maaf kerana beliau telah gagal untuk menghadiri Majlis Makan Malam SK yang berlangsung pada 28 Mac 2009 di Traders baru baru ini.

Email beliau adalah seperti berikut :
"
Dear Jumie,

Malam tu kau ada function lain..
kami terpaksa terbang ke Jepun untuk menyaksikan Ultraman Fc lawan dengan Raksasa Fc..

Jgn bagitau orang len..ni antara kita ja..

Aku n the gang mtk maaf sbab xpergi ke sk night..(aku bkn yg hijau itu sudah pasti)
"


Kalau ampa jadi aku ampa nak marah ka atau nak penampak memusing budak ni?

2 comments:

  1. takleh blahh...
    rupanya dia la otromen yang senyap2 telah mencemarkan udara sekeliling bila bergado ngan rasaksa...

    ReplyDelete
  2. aha...

    tulah aku tak sangka Adi yang aku kenal selama ini ialah seorang otromen

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com