29.4.09

Mandi Susu

Kebaikan mandi susu
Mandi susu amatlah baik untuk penjagaan kulit sama ada untuk kaum wanita dan kaum lelaki. Selalunya rawatan mandi susu ini, boleh dibuat kat SPA dan juga pusat rawatan kebaikan yang menyediakan segala kelengkapan dan produk mandi susu yang sesuai.

Antaran kebaikan mandi susu adalah seperti berikut :
  • Mencerahkan kulit
  • Melembutkan kulit
  • Mewangikan kulit


Tapi u olls tahu tak, sekarang ni KUCING pun boleh mandi susu.


Ini adalah kucing saya, dia pun pandai menjaga kecantikan dan kesihatan kulit dan bulu beliau dengan memandi susu.



"Bestnya.....segar i rasa," kata kucing aku dengan muka nyaman.
Sekian sahaja. Kucing-kucing aku dah semakin besar. Dah makin notty. Aku bagi susu dia buat mandi. Tolongla...

ps/ Mandi la susu sebelum anda di mandikan.

2 comments:

  1. salam
    k.jumie,azma nk mengundang akak ke majlis perkahwinan di phg pd 2 mei 2009.Jemput mai no.alamat dan peta lokasi ada kt my page..
    semoga kehadiran anda dapat menyerikan dan memeriahkn lg majlis..sekian

    ReplyDelete
  2. adeihh jumieee...

    aku tak tahan tengok muka dia...selamba landing dalam tu...

    jenuh aku gelak...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com