11.3.09

Baju baru untuk bulan ini - Februari/Mac 2009

1. Baju kurung moden warna turqoise dan biru yang dibeli di BJ Complex. Aku beli atas saranan mak yang berkata "Duk pakai baju kurung tak stended [standard] p kerja. Beli la baju elok sikit..." Aduhs....pengkritik fesyen yang sungguh menusuk kalbu. Baiklah mak, saya akan membeli banyak baju kurung yang stended mulai sekarang!!


2. Suar ketat warna biru dan t shirt labuh. Fesyen ini kini sedang hangat dalam kalangan orang yang bergelar model tak cukup isi dan lemak pada tubuh. Tapi, walaupun berat dan saiz badan aku agak terlampau, tapi what the hell!! Aku nak pakai jugak. Bak kata sepupu aku "Kalau nak tunggu badan kurus, sampai bila pun tak dapat rasa pakai seksi! kah kah kah". But anyway, Zaza suka baju ni. Aku mms kat dia. Dia kata cun!!




3. Baju ini sempat aku membeli di Nichi KL. Untuk semua kawan aku di KL. Yes, mak ayam p KL last week. Tapi p buat kerja. Tak sempat nak bersinggah banyak tempat. Sowwi...jangan marah.So ini baju yang sempat aku beli. Memang amat best untuk mereka yang nak enhance ur lovely curve! Very voluptious kalau pakai baju ni. Testimonial menarik : Aku kena ngurat banyak kali masa pakai baju ni. Yehha.....ZAZA...Im sorry!!

4 comments:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com