14.2.09

Jumie ketemu MUSUH DUNIA AKHIRAT

Mak aku pesan, jangan benci sangat dengan orang tu. Nanti hang akan suka dan sayang kat orang tu sangat-sangat.

Aku benci kat Azmeer mata pote sebab dia kata aku gemok tak cukup masuk TV.


Baru baru ni aku telah dijemput untuk memeriahkan sessi promosi Malam Bintang USM 2009. Apalagi....turun la tunjuk taring. Time time akhir nak serah balik mahkota aku ni...aku pun turun untuk bersama-sama dengan Andy, Nawal, Rusdi dan lain-lain.

Tiba-tiba masa duk nyanyi lagu malatop aku "Cinta Tiada Akhirnya" tiba-tiba....lalunya satu kelibat berkaca mata dengan menunjukkan jari BAGUS!! Damn it!! Azmeer.......terus aku nyanyi lari key!! Arghs........................ I HATE U!!

ps/ Di akhir basking session Azmeer pun nyanyi gak...suara dia bleh la tahan!!

2 comments:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com