13.1.09

Melawat ke rumah pesakit mental Minden, Gelugor, Pulau Pinang

Satu pagi yang indah, aku telah membuat lawatan diraja di Pusat Pesakit Mental Minden Gelugor Penang.

Mungkin anda semua tidak tau tentang wujudnya pusat pesakit mental kat sini.

Actually pusat ni dia macam private la. Dia terima 2 pesakit ja buat masa ni.

Dua pesakit ni happens to be kembak plaks.

So depa dijaga dengan rapi kat sana. Pakaian depa pun limited. But anyway, depa di jaga dengan bersih. Kalau nak bawak depa ni buat outing, boleh p amik depa kat sana. Then bila depa nak balik, warden depa nanti mai amik. Naik Volvo.

Sekian, kalau berminat nak buat lawatan ilmiah kat sini. Boleh contact aku. Aku kenal orang dalam.

5 comments:

  1. aishah ngan asmaa` ke jumie? hahaha...mental betul aku tengok gambar2 depa...haha!!! bersungguh2 pose tapi last2 identiti dirahsiakan...haha!!!

    ReplyDelete
  2. tergamak ko wat depa mcm ni jumie...hehehe.baik punya posing last2 muka tarak npk...hahaha

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com