7.11.08

Jumie Samsudin was a singer

Once opun a time, i was a singer. Bermula dari satu pertandingan ke satu pertandingan. Aku cuba mengasah bakat dan mencuba nasib. Ada kalanya aku berjaya ada kalanya aku kecewa. Tapi menang kalah adat pertandingan.



Selepas kejayaan demi kejayaan, aku mendapat banyak undangan menyanyi di banyak tempat.





Sunway Carnival Mall 2008 - First Runner Up


Majlis Pelancaran Pesta Hoki USM Penang International ke - 35 - Hotel Equotorial

Malam Variasiswa USM 2008 - DTSP


Digi Dance Competion Penang 2008
Social Science Coloqium Dinner - School of Social Sciences USM
Juara Bintang USM - USM Idol
2008



Majlis Makan Malam Anak-Anak Pulau Pinang - Hotel Gurney 2007

Konvokesyen Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah 2005 - Masa ni baru dapat scroll kut!!

Majlis Makan Tengahari bersama Persatuan Wanita USM dihadapan isteri Gabenor Pulau Pinang di Cititel Hotel.



One of the night i perform in Sandy Paradise


Majlis Makan Malam Mesra OKU di Citi Bayview - bersama saudara ini yang duet dengan aku lagu MEMORI DAUN PISANG!!


Live performance at Pesta Pulau Pinang 2007


At the back stage - Dinner Motorola at Rasa Sayang

Stage aku di Jerejak Resort and spa

Naik boat setiap hujung minggu masa ada contract dengan Jerejak.


Kumpulan Budaya Sari - Kebudayaan Negeri Pulau Pinang, Auditorium P Ramlee Pulau Pinang





Kini, pada usia 23 tahun. Aku menyerah kalah. Nyanyian bukan gelanggang untuk aku mengadu nasib dan harapan aku lagi. Minat aku telah beralih ke arah lain.

Doakan aku berjaya.

ps/ Terima kasih atas SUARA ini.

5 comments:

  1. yaka jumie??? wahhhh sayang gak kan.. apa2 pon aku doakan :)

    ReplyDelete
  2. sore kamu mmg sedap pn...rajin2 view laa blog sy yer...

    ReplyDelete
  3. hehehe...ala diyana..nanti hang kawen..kalau ang nak aku nyanyi..boleh jaa.....

    ReplyDelete
  4. tapi klu saya nak bg kontrak utk awk nyanyi utk majlis sy next year boleh ke cik jumie? eheh *wink*

    ReplyDelete
  5. Oh...majlis awak...kalau majlis awak...awak tak panggil saya nyanyi...huh!!! Saya akan murka dengan penuh jiwa dan raga!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com