24.2.09

Mangsa Tag - Cik Puan Izzah @ http://cikpuanezah.blogspot.com/

Go to your photos folder in your computer.Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder.Put the picture on your blog and description of it. Invite six friends to join the challenge.Link them in your blog and let them know they have been challenged.


Huahaha...Thank God gambar ini jatuh pada target yang kena dengan apa yang aku rasa tak malu nak tunjuk kat orang. Ini gambar masa aku first time drive Dorrivia pi Kuala Lumpur. HUAHAHAH. Gambar ni aku snap sebab tiba-tiba ada lori DURIAN depan keta aku. Sial betui. Memang macam meleleh ayak hidung aku tengok DURIAN punya banyak macam tu. Time ni memang musim durian...durian...duriann...durian...


Mangsa tag seterusnya :
Azura Jaapar
Arafat
Cik Eein
Nor Aslinawati
Syima
Farah Shaik Omar

ps/ aku suka makan durian dengan nasik!!

2 comments:

  1. aku suka makan durian dgn pulut n santan.. sedap!!!!

    ReplyDelete
  2. adeihhh...folder ke-6 aku takde gambar ke-6...nak wat camne nih? hahahaha...gilo poyos aku nak elak tag nih...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com