25.2.09

Kelas Make Up Bersama Cik Jumie

Semua sedia maklum tentang kelas make up bersama Cik Jumie. Ramai yang SMS dan email saya, kalau ada kelas kosong please let me know. Tapi sebenarnya, format kelas make up bersama CIk Jumie adalah berlainan. Berkonsepkan small party ala main make up make up, saya memberi kesempatan kepada kalian semua untuk get your own friend and gather a small make up party with Cik Jumie Samsudin.



So far, sehingga kini saya dah handle 4 make up class di rumah saya di Air Itam. Alhamdulillah, ramai juga kenalan yang join dari sekitar Penang ni. Tak kurang juga, gang-gang USM!! Pernah tu, kita dah ajar depa make up~!! Esok-esok jumpa kat Pecal Lele depa make up lagi malatop dari mak ayam!!

How to join this class?

Get your friends of 3-5 person yang berminat nak join kelas ini bersama-sama! Email or SMS to me for an appointment. Kalau weekdays, kita buat start 8pm. Kalau weekend kita start at 2pm.

How much untuk satu orang?
Jangan lepaskan peluang ini hanya dengan bayaran serendah RM50nett seorang (max 5 orang sahaja). Tawaran istimewa untuk mereka yang menjadi convener (tukang kumpul member!!)

To learn more about my make up class please click here.

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com