20.2.09

Rahsia body MANTOP!!

MASALAH PEROT!!
Sejak dulu, bentuk badan ni memang menjadi igauan tidurku setiap malam. Bukan tak pernah try DIET. Pernah tapi semuanya sekerat jalan dan tak menjadi. Apatah lagi bila aku ni memang dilahirkan dengan selera makan yang begitu menakutkan. I love chocolates and anything sweets!! So macam mana nak maintain body?

GAMBAK DULU

So, usikan dan gurauan malah perlian memang menjadi santapan sehari-sehari la dalam kalangan rakan-rakan dan family. Especially kat spare tyre aku ni. Depa selalu kata..."Hang ni kan Jumie...kalau perut ang hilang sikit mesti hang nampak berlain!!"

Argh, susahnya. Takkan nak buat 1000 sit up sehari macam Britney Spears. Dia takpala...ada dietitian semua. Macam aku ni sapa nak jaga? Aku pernah kena kutuk dengan member depan depan plak tu...Haram J##ah betui. Beliau berkata "Wehs..aku tengok perut Jumie. Boleh jadi nightmare ooo!!" Sabarr...sabarrr

BODY MANTOP
Sehinggalah suatu hari, aku diperkenalkan dengan satu produk. Mula-mula aku rasa tak yakin, sebab boleh ke aku pakai benda ni dan setelkan problem aku. Tapi aku just give it a try.

Malam pertama aku pakai, aku dah nampak perubahan keesokannya. So all the menggeleber kat body aku ni dah tight up dan rasa lebih yakin bila nak berfesyen fasyan. Memang seronok dan happynya tak dapat aku nak bayangkan.

Aku yang memang suka pakai baju yang aku pinjam dari kakak sepupu aku Beyonce, kini lebih yakin dengan perut yang sudah kejab! No more menggeleber. Pergh.....macam bangga sangat. Bila ramai kawan-kawan yang notice it and pujis!! Timer kasih..timer kasih.

Ini gambar terbaru. Hari tu dah post..tapi nak post jugak lagi sekali. HAHAHAHHA


Ni pulak on 13 February, gambar terbaru yang aku amik bersama-sama dengan kawan-kawan yang datang belajar make up dengan aku. Nampak tak different? Mantop tak? Huhuhuhu...
Sapa nak tau rahsia body Cik Jumie tiba-tiba mantop!

Barang bagus betul la. Thanks to Kak Ija yang promokan product ni kat aku. Siries. Aku memang puas hati dengan product ni. Aku bukan jenih dengki nak lawa sorang. HAHAHA.....jom la...kita semua menjadi MANTOP dan MALATOP!!

YEhaa...

Kalau berminat please email to me at jumie_samsudin@yahoo.com

ps/ Aku pernah letak gambar bunga manggar ni, tapi aku malu nak promo...lani aku nak promo la!!

2 comments:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com