9.1.09

Azam dan Impian Tahun 2009

Tahun baru telah menjelma. Sungguh pantas masa berlalu. Tahun ini aku menjangkau 24 tahun. Wahhhhhhhhh. Dah dewasa sangat. Dah boleh kawen dah. Tapi cups!! Jangan tanya pasai kawen. Nanti aku marah kat ampa semua.

Tahun lepas basically, aku takdak azam dan impian yang aku nak capai. Tiada catatan pada mana-mana batu atau pokok yang boleh dijadikan bukti azam dan impian aku untuk dijadikan target sepanjang 2008. Pakat main redah jer. Maybe sebab terlalu banyak sangat kekecewaan pada sekitar 2007, membuatkan aku kurang semangat nak hadapi 2008.

Tahun ni, lebih semangat dan penuh dengan keterujaan! Maka aku telah senaraikan Azam dan Impian aku sepanjang 2009. Insya Allah.
  1. Spend more time exercise than HBOing.

  2. Work harder on Personal Make up by Jumie.

  3. Beli rantai emas from Habib.

  4. Simpan duit. Simpan duit. Simpan duit!

  5. Read more books

  6. Buat international passport and travel ke luar negara.

  7. Naik kapal terbang

  8. Beli jam tangan baru

  9. Khatam Quran

  10. Mendapat Anugerah Khidmat Cemerlang
Ive listed mine. What are your AZAM for tahun 2009?

1 comment:

  1. azam tahun 2009 aku adalah nak makan nasik lebih banyak...sekian terima kaseyyy~~!!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com