5.1.15

Ulasan ANTM Cycle 21 Episod 10 : Denzel and Marijana Finally Down

Hello u olls semua,


Akhirnya minggu ini dua ekok yang I olls paling tak suka dalam competition ini telah pun terkeluak.  Baguih sangat sangat.  Marijana tak boleh focus langsung bila Denzel dah takdak.  Tak pasai-pasai dia macam anjing takdak tuan,  dia pi jilat and pi sondoi semua orang dalam rumah tu.  Gila pathetic.  Orang lain perasan kot sebab dia FAKE.


Ini adalah contoh yang tak baik.  Dia sendiri yang memilih untuk jadi clingy dan akhirnya dia tak boleh jadi berdikari.  Sebab itu dia boleh terkeluar.  Dia rasa macam tanpa orang dibelakang dia,  dia tak boleh hidup.



click read more




Dalam semua budak kat situ aku rasa paling baguih perangai adalah Lenox.  Ampa perasan dak dia akan pujuk sapa-sapa saja yang tengah down and tak happy throughout this competition.  Respect.


Tapi macam mana dia baik pun dia tak boleh stand apabila Chantelle akhirnya dibawak masok balik dalam competition ini.  Depa semua duk kata,  Chantelle ni tak deserve untuk berada di sini.  She acted like she didnt even care to be here.


Bagi aku,  nothing is wrong with Chantelle.  Dia okay sahaja.  Dia work hard as same as anybody else in this competition.  Cuma aku rasa peserta lain rasa sangat down and TERCABAR apabila deni dibawak masok balik dalam competition ini.  Mampuih pila perangai dia macam mana pun,  why itu boleh menjadi effek dalam pertandingan pulak?  Semua orang bekerja secara individu kan?


Cabaran masok and posing dalam rumah hantu itu adalah celaka anak haram menakutkan sekali.  Aku rasa kalau aku yang kena buat cabaran tu mampuihlah aku akan terkencing sebelum depa sempat amik gambak aku.  Tapi celaka punya Will style masok kata Hi ...Hii kat hantu hantu tu semua.  And Adam lawak gila,  strategi dia untuk bagi hantu takut sebenarnya memang menjadi.  Tapi macam mana dia tak takut pun sebenarnya pakaian dia sangat kampung.  Bila dia nak kena dapat REAL TY MAKE OVER ni?


Semasa photoshoot,  semua okay aku rasa.  Takdak la drama yang meletops sangat.  Cumanya Ya Allah aku rasa macam nak penampak Keith.  Deni style TAKDAK JIWA langsung.  Actually lani aku bar perasaan yang dia ni TAKDAK JIWA langsung.  Hangpa perasan cara dia cakap kalau kena interview,  suara dia macam nak tidok and komen dia sangat biasa-biasa sahaja.  Aku harap sangat dia ni terkeluak sebab ANAK AYAM TYRA seharusnya mempunyai personaliti yang meletops okay.


So here are the pictures yang penuh sebab kalau ampa tengok dalam Astro depa katop photoshoot ni kan topless.  Aku susun ikut yang aku paling suka kepada yang aku paling tak suka.


Shei sangat meletops makin lama dia makin baguih.



Gambak ini sangat meletops.





















Okay kita tengok depa semua di Korea minggu depan.

1 comment:

  1. yeah~!! terkeluar juga akhirnya..hahaha..betul2 dia out of focus bila denzel xde, patu tetiba sopan santun and friendly je ngan semua orang, which semua orang nampak her fakeness..

    chantelle sgt unik..but for them to judge her like that, not nice..mungkin coz dia kuar awal, so yg lain2 nie dah bonding abes, dia macaam outsider tu yang she's like building a wall between them..tapi nasihat akak tyra memang tepat!

    semakin hari, semakin saya suka shei, and semakin lama dia pun semakin dapat rhythm being a top model..ceh wah!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com