7.1.15

Miss Malaysia for Miss Universe 2015

Hello  u olls semua,

Hari ini nak share dengan u olls and nak kita semua ramai-ramai SOKONG wakil Malaysia untuk pertandingan Miss Universe 2015 yang akan berlangsung pada 25 Januari 2014 ini di Miami,  Amerika Syarikat.  Beliau yang saya maksudkan ialah Miss Sabrina Beneett.



Beliau telah terbang ke NY beberapa hari lalu sebagai persediaan menjelang pertandingan meletops ini.  Harap u olls semua lawat page dia and lepas ni kita ramai-ramai sokong beliau.

Sabrina Beneett ini adalah sangat meletops.  She is young, cantik and muka beliau sangat meletops.  Dia takdak mix dengan apa-apa darah Eropah pun.  Dia adalah 100 % Malaysian Indian.  Berasal dari Bagan Serai Perak u olls.  Dekat sangat dengan Nibong Tebal.


Click Read More















Kebetulan,  beliau adalah satu sekolah dengan anak ayam I olls iaitu Ezal Ezham Azami.  Dah lama Ezal duk cerita kat I olls tentang Miss Sabrina.  Sejak mula-mula beliau duk masok pertandingan rat kebaya dan sebagainya.  Dia ada suruh I olls interview Sabrina and tulis dalam blog I olls.  And Sabrina pun dah setuju nak buat interview sesi emel.  Tapi I olls yang menyenyapkan diri.

Menurut Ezal yang juga ada pelatih public speaking and English debater kepada Sabrina Beneett "Beliau memang seorang yang sangat meletops kakak.  Semasa di sekolah dahulu,  dia seorang speaker and debator yang sangat inspiring.  Saya sokong dia dari dulu sampai sekarang,"






I sangat suka tengok gambar-gambar beliau kerana nampaknya macam beliau ini sangatlah jenis rendah diri and very relaks person.  Most of the gambar beliau adalah bersama rakan-rakan dan keluarga.  Takdaklah dia duk feeling tunjuk gambar photoshoot and gambar duk pi jumpa kawan-kawan models sahaja.

I hope sangat ampa semua pi sokong and like dia ramai-ramai.  I olls tengok FB dia hanya 4k likes sahaja.  Dia takdak agent yang handle benda ni ka semua?  Takpalah,  jom kita ramai-ramai tolong support dia punya career.  At least sokongan kita dari laman sosial boleh bagi suntikan semangat kepada beliau semasa berada di negara Uncle Sam.

Good luck Sabrina Beneett.

Jom follow beliau


IG  :  @sabby_bee

1 comment:

  1. oh wow~~!! sangat beautiful..hopefully sangat kali nie Malaysia can go far in the competition..last was Lina Teoh, lepas tu lain semua terkandas and did not even make it to the top 10 cut..huhuhu..harap-harap miss Sabrina can beat all the odds!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com