23.12.14

ANTM Cycle 21 Episode 8 : Lenox Rocks!


Denzel Drama

Lepas kena maki dengan Tyra Banks last week,  Denzel mai bersembang dengan Will.  Tak taula deni ikhlas ka dak?  Bagi aku deni adalah spisyis douchbag yang sangat typical dalam kalangan jantan.  Kalau bukan sebab nak rancangan ni,  aku tak rasa dia ikhlas betui nak mai cakap dengan Will.  

Samala dengan cerita dia dengan Marjaina,  depan sundalina tu dia feeling tunjuk macam cinta kuat segala.  Tapi apabila depan kawan-kawan lain dia style tak mengaku yang dia suka kat Marjaina,  dia just kata dia main-main sahaja.  Bila Lenox menyampai apa yang dia kata kat Sundalina tu,  Marjaina mengamok gila and 'DUMP' dia.  

Tapi lepas tu,  baru dia jadi macam menyesal and mai pujuk Marjaina balik.  Pastu Marjaina macam bodo gila,  dia boleh mau balik kat deni.  Memang spisyis puki duk muik muik.  Bagi aku depa dua dua ni memang sesuai.  Sangat bangang dua dua ekok ni.  Baguih la.  Tapi bila depa nak terkeluak aku tak tau la.  


Photoshoot bersama Kelly Cutrone

Sesi photoshoot ini agak mencabar.  Depa kena pikiak konsep,  bagi nasihat pasai make up,  total look and gaya shooting nanti.  Ini first time Marjaina amik Denzel bagi satu team dengan dia.  Dia takut kalah la tu macam hari tu.  Aku rasa semua team buat dengan best.  Depa semua macam dah ada vision of what depa nak buat untuk photoshoot ini.  

Tapi yang aku tak suka adalah Kelly Cutrone tu sendiri.  Well sapa yang suka pompuan ni?  Since dia masuk dalam ANTM,  semua orang ada reason untuk kutuk dia.  Cara dia komen,  cara dia duk buat best,  like who are u?  

Dalam task ni,  aku rasa cara dia interfere budak budak ni buat kerja adalah sangat tak semulajadi.  Dia macam saja-saja ja mai kacau takdak sebab musabab.  Yes,  itu baju hang,  your design,  tapi dah hang sendiri nak tengok depa berkarya,  hang biaq ja la depa nak buat macma mana pun.  Ni benda kecik-kecik ja hang duk mai kacau.  Macam fake.


Menjadi Robot Bersama Corrie

Sekali lagi Lenox menang first photo challenge.  Gila la pompuan ni.  Sangat meletops.  Aku sangat bara Matthew keluak!!! Wehs dia siriesly sangat elok.  Bangang betul la Marjaina tu boleh stayed in the competition.  Aku sedihku.  Takpalah,  kita tengok minggu depan sapa yang akan divote masuk ke dalam ANTM semula!!



Gambar paling I suka kepada I olls Paling tak suka











1 comment:

  1. kak jumie!~!!!! saya pun hangin marah geram sedih matthew terkeluar!!!! kalah sikit je ngan marijuana!! aaaaa! hopefully dia di vote masuk balik.hopefullyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy~!!!!

    menyampah tahap gaban ngan denzel ngan marijuana tu..minah tu dh dump denzel, tergedik2 call bf dia lap u lap u..patu denzel pujuk, lupa terus dah dia nye lap u lap u ngan bf dia..

    tapi Adam makin matang..bagus, tp ada lagi frat boy dia tp nampak la dia makin matang, dah tak de dah nak twerk2 versi laki miley cyrus dia..kihkihkih..

    x sabaq esok!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com