3.9.14

Angelina Jolie's Wedding Dress

Akhirnya,  pasangan Mr.  and Mrs.  Smith ini berkahwin juga.  Atas dorongan dan sokongan anak-anak depa,  Angelina Jolie dan Brad Pitt berkahwin dalam suatu majlis tertutup di sebuah rumah agam estet mewah, Chateau Miraval di Correns, Perancis.

Apa yang menarik adalah gaun perkahwinan beliau.  Gaun putih dari kain satin yang polos dan beralun dilengkapkan dengan veil kain net halus panjang dengan imej lukisan anak-anak mereka.  Reka bentuk gaun ini digarap oleh Atelier Versace dengan hasil jahitan tangan Luigi Massi.

Apa pendapat ampa tentang gaun ini?


Click read more






Bagi saya,  i simply loveeeeeeeeeeeeee this gaun.  Gaun perkahwinan memang terlalu peribadi untuk si pemakai.  Sesetengah orang memilih untuk design yang lebih tradisional.  Ada pula yang lebih suka avant garde.  Malah ada pula yang memilih design yang mempunyai nilai-nilai peribadi.  Dalam kes ini,  Angelina pilih anak-anak dia.

Saya sangat faham kenapa dia pilih tema ini.  And seperti yang I olls selalu kata,  orang elok,  pakai apa pun elok.

ps/  Beyonce sampai lani tak reveal gaun kawen dia.  KEKWAT SANGAT POMPUAN tu.

Love,
Jumie Samsudin

Gambar dari :  Daily Mail

2 comments:

  1. Wedding is a day someone who become like a prince or princess and memorable sweet memory. Do you like to choose the best handmade of wedding gown in England and the best photographer? Read more. Designer Gown

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com