6.8.14

Tarik Mengkarung

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Mintak maaf sebab lama sangat tak update apa apa kat blog.  Ampa mesti murka kat aku kan?  Tula....punya murka sampai aku baru pegang laptop,  kaki aku kena tarik mengkarung.  Gilaaaa horrrorr.  Terus tak boleh bergerak macam mana ka.  Ni ampa ni semua janganla duk marah-marah sangat dengan  I olls.  Satgi ampa duk marah aku sangat,  sekali nenjiaaaaaa aku kena angin ahmar pulak.

Anyway,  kepada semua pembaca blog saya yang amat aku sayangi.  Dikesempatan ini,  rasanya masih tidak terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin.  Mohon maaf kalau sepanjang perkenalan maya kita ini,  aku ada terkata atau tertulis benda benda yang menyakitkan hati kalian.  Secara langsung atau tidak langsung.  Yang terbaik itu datang dari Allah,  yang buruk itu datang dari aku.


Kepada kawan-kawan yang bagi kad raya kat I olls,  sorry sangat sangat sebab lambat membalasnya.  Takpa...kita raaya sebulan.  Nanti ampa akan dapat punya balasan.  Simpan tau kad raya i antar ni.  And tahun depan.....kita start awal sikit antar antar kad raya ni.  Sirieslyyyyyy kad raya sangat best.  Kita kena teruskan tradisi ini.  Dia ada sentimental value dia sendiri tau.

Anyway,  okaylah.  Ada macam-macam nak cerita.  Satgi ampa baca la blog i olls na.

Okay bye! bye bye

ps/  ini artikel warm up sahaja

Love,
Jumie Samsudin

1 comment:

  1. Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin Sis Jumie. Memang pun duk tunggu entri baru,besa la raya mesti buzy kannn....
    Tahun depan bagi alamat nnti Ju pun nk hantaq kat raya jugak la...Hehehe!!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com