7.7.11

Belog Jumie Samsudin Dikatop dari 7 Julai hingga 11 Julai 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Mintak mahap sangat tiba-tiba pagi ini akak hanya letak artikel ini.  Dukacita dimaklumkan tiada artikel baru yang akan menjelma sehingga akak pulang ke tanah air iaitu dari Khamis,  7 Julai 2011 hingga Senayan,  11 Julai 2011.  Ini adalah kerana sebagai persiapan menjadi pengantinwati pada bulan September 2011 akak dan beberapa orang rakan perempuan akak (now) tengah mengepi ke Phuket untuk satu sessi cuti-cuti ibu ayam.

Feeling Sex and the City sat. Haruslah akak Samantha okay!!

Its not just holiday.  Tapi celebration untuk kami berempat.  Walaupun kami akan semua akan mengawen tak lama lagi (cuma sorang tu dah kawen) tapi kami tetap independent women dan still growing sebagai seorang individu wanita. 

Sementelahan akak nak membalikkan diri ni,  akak ingin memintak tolong u olls semua pembaca blog Jumie Samsudin yang tercinta iaitu untuk memberikan idea bernas u olls kepada akak.  Actually seperti yang u olls tau,  akak tak pernah pun mentulis tentang wedding akak.  Sebabnya, akak berniat lagi sebulan akak nak kawen barulah akak akan mentulis kau-kau tentang wedding akak di samping mempromo tentang semua pembekal perkhidmatan wedding akak ini.  Insya Allah,  niat akak ialah menolong business they olls semua. 

Oleh itu,  di sini kepada u olls olls yang ingin menyumbangkan idea please emel kat akak.  Sebab akak pun tak tau apakah topik-topik bagus yang boleh ditulis mengenai persiapan wedding ini.  Hopefully idea u olls semua dapat memudahkan akak membuat carutan dan garapan idea.

Sapa-sapa yang nak bagi sponsorship pun adalah amat di alu-alukan.  :) YANG NI PALING PENTING YA

Sekian,  bye semua orang.  Behave ya while akak tidak ada. Tunggu laporan Catatan Kembara Jumie Samsudin ke Phuket versi II nanti ya :)

3 comments:

  1. have fun jumie!
    last year i ngan kawan2 pun ada buat trip untuk meraikan kawan kitorang yang nak kawin tahun lepas...
    :)

    ReplyDelete
  2. you all, haruslah post picture pakai bikini.........

    ReplyDelete
  3. Cacah....wowwwww memang ebst kan?

    Danny...u olls nak ke? Ada je gambar. HAHAHAHA

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com