9.2.11

Tudung by PF Collection

Hello u ollls!  Hari ini I olls nak share dengan u olls shopping page kawan i olls yang berniaga tudung.  Bukan tudung saji atau tudung kereta,  tapi tudung untuk orang pompuan pakai ya.  They olls ni ialah 4 orang kakak dara yang merupakan kawan-kawan akak masa kat Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah dulu.  Okay,  tak mau bising-bising lagi.  Akak dah interview Misz Ein one of the owner,  so u olls baca ok!!


Siapakah pemilik PF's Collection?
Kami adalah 4 sekawan iaitu Misz Ein dan 3 hot mama iaitu Aziera, Dakcik Ain dan Wanie.  PF collection ialah gabungan usaha kami berempat.  Like other women,  kalau berkumpul mesti cakap pasai shopping dan fesyen kan?  So are we....we love shopping and fesyen.  Memandangkan we olls semua adalah wanita bekerja dan ada antara kami yang telah pun berumah tangga,  so kekangan waktu selalu menghalang kami untuk melakukan apa yang kami paling suka.  So,  sebab itu kami dapat inspirasi untuk buka blogspot dan memulakan perniagaan fesyen bertudung secara online.  Not only untuk kami berinspirasi,  at the same time kami dapat bantu wanita lain yang mempunyai minat yang sama.

From left : Aziera,  Dakcik Ain,  Miz Ein dan Wanie. 

Apakah ciri-ciri wanita yang memilih fesyen tudung PF's Collection?

Wanita yang memilih fesyen tudung PF's Collection ialah seorang yang up to date,  mempunyai personaliti dan penampilan yang funky,   mempunyai ketrampilan yang sangat tersendiri tapi still anggun.

Berapa kerap u olls update fesyen tudung kat PF's Collection?
Buat masa permulaan ini kami akan update sebulan sekali.  Tetapi sekiranya permintaan dan sambutan menggalakkan dari pembaca,  kami akan cuba untuk update 2 minggu sekali.   Kami juga mempunyai perancangan untuk menambah koleksi kami bukan sahaja tudung,  tapi kelengkapan eksesori untuk fesyen muslimah yang lain.

Apakah harapan dan ucapan u olls untuk semua pembaca Belog Jumie Samsudin yang bakal menjadi customer u olls?
Harapan we olls pada semua pembaca Belog Jumie Samsudin the hottest make up artis in Penang nie, selamat membeli shawl yang sangat up to date dengan harga yang berpatutan dari kami PF's Collection. Thanx for ur support.

KELESSS u ollls!  Thanks to Miz Ein yang sudi meluangkan masa dan menjawab soalan-soalan akak ini.  Kepada u olls semua.  Jom kita terjah PF's Collection.  :)  Here are some of the pictures taken dari belog depa. 


http://www.pfscollection.blogspot.com/
Kerana keanggunan anda adalah kebahagiaan kami...

4 comments:

  1. wahhh..keles jumie kite!!
    TQ jumie sbb sudi support our biznesss...kelesssss!!!! =D

    ReplyDelete
  2. haruslahhhh support! wehssss...sila sponsor tudung nikah aku nanti.hahahah

    ReplyDelete
  3. aiiiyooo dont worry babe. aku bergurau saja :)

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com