14.10.10

Muka macam Michael Schoffiel

Cerita ini diceritakan oleh kawan akak iaitu Asmak Altungka,  seorang guru bahasa Inggeris di sebuah private college. 

Tadi aku nampak dua budak ni.  Budak Cina and sorang budak Arab.  Budak Cina tu dok try eksplen apa ntah.  So,  aku nak buat hero, so aku pi tanya apa masalah.

Budak Cina tu tunjuk perkataan Escape.  Dia tanya apa maksud escape.  Aku pon eksplen secara panjang lebar.

Pastu dia tunjuk pulak perkataan prison,  aku pon secara hebat dok eksplen kat depa semua.


Pastu aku tanya dia "What are u trying to explain to your friend?"  Dia kata ada cerita kat tivi.  So aku pun kata la...."Oooh.. prison break?"

Dia kata pun dengan happynya berkata "Yes!!"

Pastu aku cakap "What is it you want to explain to him about Prison Break?"
Dia kata "I want tell them my face is like Michael Schoffiel"


PUKIMAKLANCIAUANAKHAROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Cerita ni betui betui berlaku.  Cuma gamak i olls amik dari Google Image and edit sendiri ok.

5 comments:

  1. jumie..what he meant was roland glenn kot..that japanese computer hacker.try watching the 4th season episode 59th-really,they look alike!!

    ReplyDelete
  2. Yus, thanks for the info. Tapi gamak dalam artikel ini tak kena mengena dengan orang sebenak yang dalam cita ni. Aku google ja gamak budak cina ni.

    ReplyDelete
  3. hang memang creative la jumie!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com