2.4.10

Makan kat Suffolk House

U olls tau tak Suffolk House tu apa?  Apakah?  Tak tau.  Akak pun baru tau,  nasib baik mama ayam ku telah membawa i olls and Cakcing ke sana untuk satu sesi makan malam yang sungguh membuatkan aku dan Cakcing teruja.  So inilah gambar-gambar pose we olls control cuns sebab makan kat tempat ekslusif ini.  U olls jangan jeles ok.

Mama Zarina membuat pose-pose cenge (fierce)!

Cakcing yang kompius nak order apa pun tak tau.

Pose Kak Merr yang rupawati.

Makan kat sini memang sedap.  Cuma i olls rasa sangat bohsan sebab kena tunggu lama u olls sampai habis 8 courses.  Seb baik la ada Mama Zarina yang sudi menghiburkan kami dengan nyanyian naga!!

Permandangan dari luar,  ketika we olls nak membalik.

Suffolk House merupakan rumah Francis Light ok.  U olls kalau nak tengok more pictures and nak baca lebih banyak tentang makan-makan di sini.  U olls sila click di sini.  :  Just Another Malaysian Food Blog by Sam


ps/  Nyah...tempat ni memang tempat makan bangsawan ok.  Setakat bawak RM50 dalam poket u olls,  sila pergi tempat lain ok.

1 comment:

  1. aku tau sgt rumah suffolk nie...dulu time2 aku muda2..rumah nie mcm nk runtoh ja...tak dak sapa hirau...
    aku slalu main lari2 kat dlm rumah antu nie...(suffolk house)
    kat tepi tue kan skolah MBS, skolah aku...
    so depa baru dok pebaik rumah nie..tup tap jadi tempat makan la nie...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com