Click on the picture for larger view.
Baru-baru ni, masih kami di pihak 'belakang kaunter' menerima lagi memo kali ini dari Tan Sri VC yang menggesa semua kakitangan bertindak lebih mesra pelanggan setelah menerima sebuah email aduan yang diemelkan terus ke email VC. KELAS!!! Oleh itu, email itu telah dipanjangkan kepada semua pihak dan VC mahu semua orang fikirkannya dan mengambil langkah yang sebaiknya untuk nama baik USM.
Ada yang bising, kenapa tak dinyatakan nama school yang terlibat ini, biar hanya jabatan itu yang kena tindakan? Tetapi for me, biarlah kita semua amik tanggungjawab. Kalau siapa-siapa yang dia rasa selama ini, dia cukup bagus, so tingkatkanlah layanan dia kepada TERPALINGBAGGUS sekali.
So, sekian sahaja. Semuanya bermula dari diri anda sendiri.
KAK MER MELAPORKAN UNTUK BERITA UTAMA, TV3 DARI PEJABAT TIMBALAN DEKAN AKADEMIK DAN PEMBANGUNAN PELAJAR, PP SAINS KEMASYARAKATAN USM!!!
ps/ Memastikan kelestarian hari esok. GITU!!!!!!!
awat nama hg salah eja?
ReplyDelete