2.12.09

Misteri Anak dalam Pelukan Kak Janz

U olls.  Ingat tak masa awal bulan ni,  aku menggunakan gambar aku yang sungguh hot ini sebagai gambar profile Facebook aku.  Gambar itu adalah sebuah gambar aku tengah on Kak Berry,  memakai baju kurung warna oren sambil mendukung seorang baby girl yang comels.  Ramai yang mengomen gambar aku itu.  Nampaknya,  kalian semua macam eksaited kan i olls nak ada anak?  HEHEHE...Sabar.  Belum tiba masanya lagi.



Okay,  hari ini i olls akan menceritakan dan membongkar misteri siapakah baby girl yang sungguh comel itu. 





Nama Baby Girl itu adalah Busro.  2 tahun.  Anak kepada Nox Zoeysabella.  The first time aku melangkah masuk ke rumah Nox pada pagi hari pernikahannya,  Busro telah mengikut aku dari belakang.  Mama dia kata,  dia suka ikut perempuan yang cantik.  Wah..........Penghargaan u olls.  Santek kah akak?




So,  i olls yang mempunyai sifat ibu ayam yang semula jadi terus mendukung Busro and melayan kerenah and kehendak dia.  Manja sungguh Busro ini.



Dan sejak itu,  maka dia pun menjadi peminat setia i olls sepanjang majlis perkahwinan berlangsung.  Lebih drastis sehingga pada malam aku nak pulang ke rumah Rusdi,  dia pun mengikut aku pulang.



Itulah sahaja.  Anak buah sendiri pun dah ada 6 sekarang.  Jaga Daniel pun seronot jugak.  Dia now dah 1 tahun lebih.  Sangat independent.  Tak cengeng macam kakak-kakak dia dulu.  Last weekend,  ada kelapangan.  Aku culik dia and his sister seharian,  dari Gurney,  ke swimming pool,  ke Gurney lagi.  Sikit pun dia nangis nak carik susu.  Aku sumbat dia makan macam-macam.  AHAHAHA.  Tak nangis pun.  Sorry Daniel and Busro.  Mok sangat busy mencari rezeki,  nanti ada kelapangan,  mok bawak jalan-jalan lagi ok.  MUAX!!


1 comment:

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com