17.11.09

Tips Mengurat Kak Janz

Hai u olls. Seronotnya nak tulis artikel ni. Memang banyak benda nak tulis khas untuk rujukan dan panduan semua yang ada diluar sana. Thanks ya, sebab sudi nak ngurat saya. Saya tak kisah u olls. Sapa pun niat berkawan, i olls terrrrrima..AHAHAHAHAH...DASAR MURAHAN SUNGGUH HANG NI KAK JANZ!! Tak kisah la...yang penting, aku mengamalkan dasar langit terbuka sekarang. Bukan kain terbuka.

Dulu masa zaman SetiaBodo.com, bukan jer setia nak mampus. Sekor jantan pun aku tidak pernah menggatalkan diri, malah kawan-kawan lama yang hot-hot jugak telah aku tinggalkan. So sekarang ni, marilah berkenalan dengan Kak Janz. Kak Janz suka!! Ada juga antara pembaca belog yang add akak di YM dan telah berada di dalam listing aku hampir lebih setahun.

Namun, aku tidak pernah memandanginya sehingga aku dah menjadi janda dan tiba-tiba bila dia PM aku dan mengkata "Hai u," ...dan aku terus merembes dan terkejut sambil mengreply PM dia dan berkata "Hey u olls...sejak bila lelaki cute macam you olls ada dalam YM list akak!!"

Begitulah aku sungguh setia hingga jantan elok depan mata pun tak nampak!!

Haa....yang lain-lain tu. BERANI KUTUK la.....Kalau rasa macam menyampah nak baca artikel ni. Tolonglah blah jangan duk baca. Bapak aku tak suruh pun hang baca. Bodoh!! Pergi kau dari sini! Anjing!! Berani hang komen la anjing kat PAGE aku! Nanti aku jemput Duli Yang Maha Mulia Mak Janz Faridah baru ampa tau!!

Okay, back to our main topic. Berikut adalah dilampirkan, senarai tips mengurat Kak Janz.

  1. Tinggi : sebab aku pun tinggi gaks kan? Satgi kalau u olls ni pendek-pendek, orang salah sangka aku jalan dengan adik angkat plaks. Aiyoo...SPIIRRIITT!!

  2. Tak mau gumuk : Kalau buleh tak mau gumuk. Chubby takpa. Bukan apa...satgi duk berlaga perut dengan aku. Sapa nak jawab?


  3. Kulit ten ten : U olls...kalau buleh nak yang kulit tenten ala ala sawo matang gitu. Sebab kalau putis, nanti nampak u olls jambu sangat. Jenuh nak pi carik Rojak Mak Bee ok! Ekceli, kalau u olls kulit sawo matang, u olls membuktikan yang u olls ni memang jenis outdoor. Kalau u olls putis, saya takut u olls ni albino u olls. Tak mau la......


  4. TAK MAU LELAKI PENANG : Haa...kalau buleh tak mau lelaki Penang. Ini statement ok yang bakal menyentap semua lelaki Penang yang seangkatan dengannya.
    HAHAHAHAH...Bukan sebab lelaki Penang tak best! Depa best, tapi sebab most of the budak jantans Penang ni, aku dah makan...ooopsss....aku dah kenal!! Siriesly.....So, carilah negara-negara luar ok!

  5. Size kasut : Haruslah 10 ke atas! Selesa nak pakai!! Tanya lagi?

  6. Supporting : Kalau boleh seorang yang supporting. Sebab bila nak jadi BF selebriti ni banyak cabaran dan dugaannya. Maklumlah wartawan sekarang ni, ramai yang telah dispirit oleh anjing-anjing seperti Kak Tina.

  7. Tak cakap banyak : Orang tu, haruslah cakap sikit-sikit ja. Biar aku jers cakap banyak ok!!!!

  8. Menerima Anak-anak Ayam and Dayang-dayang ku yang tersenta tanpa sedikit pun rasa diskriminasi perkauman atau pilihan sosial. Ini adalah amat penting sekali. Of course lah, kalau u olls wanna be my baby..u gotta get with my friends. Making love forever, friendship never end...HAHAHAH..verver Spice Girls la pulak kan. So, kalau u olls rasa u olls gentleman dan sudi menerima aku dan jugak semua kawan-kawan. U olls la lelaki yang paling i suka nak kawan!!


  9. RESPEK! U olls respek i olls sebagai seorang janda hots yang masih singgel, tiada beranak dan tidak dimiliki sesiapa pun. I olls tak suka kalau baru jer kawan, dah nak kawal-kawal. So, u olls respect my personal life and my privacy, i olls pun respect u olls jugak. Cukuplah dulu aku dah kena report every 30 minutes dengan En. Duda!!

  10. ORIGINAL!! Maksudnya, u olls adalah seorang yang ikhlas dan jujur dengan diri u olls sendiri. Tak perlulah berlakon dan jadi orang lain, semata-mata nak mengurat aku yang mempunyai masalah berat badan ini namun masih hot dan bergetah. Tak perlulah berlagak hemsem dan bercerita tentang u olls sangat berjaya dan mementingkan kerjaya dalam hidup you, betapa u olls tak pernah tinggal semayang, and u olls sangatlah suka mencerita hidup u olls yang sungguh berjaya itu!! Aku tak mau tau pun. Kalau u olls ORIGINAL...tak payah buat apa-apa statement. Semuanya akan terlihat sendiri.
Maka....kesemua itu. Telah aku rumuskan dan menjadi satu personaliti yang amat aku sukakan dan minati sejak dahulu lagi. Sekiranya u olls mempunyai segala ciri-ciri fizikal dan mental seperti yang saya maksudkan di atas, aku menantikan u olls mengurat i olls di sini. AHAHAHHA...GILA PUNYA OPEN aku ni.

Anyway, akhir kata. Kalau susah-susah sangat kan, kalau u olls rasa u olls ialah Khairi Jamaluddin. Please datang mengurat i!! Tak kisahlah walaupun ramai yang kutuk u olls hitam, playboy, propa, mata sepet sebelah....i olls tak kesah.....i olls memang HEART dengan u olls! I olls tau, i olls tak sesantek or tak sesuci NORRI ABDULLAh...Tapi i olls amat meminati KHAIRI JAMALUDDIN.



ps/ My birthday wish...nak dance pegang tangan ala Kak Michelle dengan Abang Obama masa my birthday party!! Please...pleasee...please.....


Pohon semarak daun meranti,
Buat tanda kapal berlabuh
Biar seribu tahun ku nanti,
Hati yang luka pasti kan sembuh.


5 comments:

  1. ko kena poket mesti la penuh supaya kak janz bley bershopping...hehehe

    ReplyDelete
  2. vassssssssss.. kelasssss kak mariaaa!!
    moga2 kak janz akan bertemu dgn putera idaman kelbuuu... aminnn!

    ReplyDelete
  3. faryn : hang janganduk mempitnah ok. akak dari dulu tak pernah pun mengikis duit jantans. akak simpan duit sendiri untuk shopping tau...

    lainla...kalau depa nak belanja...SPIRIITT!!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com