7.8.09

[Personaliti Bulan Ogos] Kamarul Hisham Kamaruzzaman

Personaliti bulan ini, adalah seorang kawan saya yang sungguh hemsem dan bergaya. Memang mula-mula dia segan juga untuk dipilih sebagai Personaliti Bulan Ini, tapi lama-lama dah pujuk. Dia dah yakin dan bersetuju untuk pose dalam jumiejumie.blogspot.com. So, terimalah Personaliti Bulan Ogos.

Kamarul Hisham Kamaruzzaman

Nama panggilan Sham atau Kamarul.

Anak kelahiran Penang ini, memang suka melancong dan mencuba makanan baru. WOW!! Surreal gourmet. Tapi walau macammana pun, dia paling suka makanan kampung!

Dia suka sangat melancong. Tapi tempat paling best kat Malaysia ni dia suka PULAU LANGKAWI. Sangat Mahsuri u olls.

Kalau nak email atau YM dengan Sham boleh contact dia kat : poyyo99@yahoo.com.my

5 perkara yang tentang Sham, yang Sham tak pernah bagitau orang lain!!
  1. Kalau lapar tangan dia akan shaking! hehehe...lapar sangat la tu.
  2. Kadang-kadang gagap.
  3. Sham seorang yang romantik [wa.....]
  4. Seluruh tubuh badan dia ada banyak bekas luka dan parut. Sebab macam-macam kejadian etc jatuh and lain-lain. Mesti ganaz macam kecik-kecik ni!
  5. Dia suka fikir tentang masa depan....hahaha...mesti suka angan-angan ni!
Idola : Tun Dr. Mahathir Mohamed

Jumie's Note : Sham ni seorang yang suka mendengar la. Cerita apa pun dia akan dengar. Dulu masa aku takdak blog lagi, aku suka tulis cerita dan email kat dia suruh dia baca. Now that aku dah sebuah blog yang sungguh disukai oleh orang orang USM. U olls kena say thanks to SHAM tau!! HAHAHAHAH. Dia juga seorang yang sangat supportive. Happening and positive person.


Ucapan dari Sham untuk pembaca jumiejumie.blogspot.com : KEPADA SMUA PEMBACA DAN PEMINAT SETIA jumiejumie.blogspot.com TERIMALAH APA YANG DITAKDIRKAN DLM HIDUP KITA...HARGAILAH SEBUAH PERKENALAN SBB DISITU MUNGKIN ADANYA SEBUAH KEHIDUPAN KITA.

No comments:

Post a Comment

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com