24.6.09

Wonder Pet dah besak.

Ingat tak saya bela 3 ekok Wonder Pet? Ha.aa..betui. Mak depa kucing bohsia. Dah mengandung, pastu beranak kat bilik aku. Pastu tinggal kat aku bela dengan Cakcing.

Aku dan Cakcing membela mereka dengan penuh kasih sayang. Dari kecik. Sampai lani depa dah besak.

Ini gambar depa masa kecik- kecik. Please click here .

Ini pulak depa dah besak. Tiga anak dara ni.

LISA
Yang ni paling gengster. Nama dia Lisa. Dia ni memang gengster. Kebolehan paling menarik ialah dia pandai makan durian. Dia ni suka memukul dan membuli adik-adik beliau. Sungguh ganazzz!!

Ieta
Yang ni paling cool. Nama dia Ieta. Dia paling cool dalam semua. Bagi dia....ampa nak kawan dengan aku, kawan lah. Tak mau kawan dengan aku pun takpa. Hobi, carik tempat takdak orang dan tidok.

ANIS
Dan yang ini paling manja. Nama dia Anis. Dia memang paling manja sampai hang jadi lemaih. Pantang tengok hang tidok tengok TV ka apa ka..dia pun nanti mai la jalan jalan-jalan buat nak terjatuh dengan harapan kita amik dia dengan penuh kasih sayang. Ini adalah gambar dia mai duk kat paha aku ketika aku tengah sibuk update blog!!


Sapa nak masuk meminang, sila emailkan butiran berikut kepada saya.

Nama :
Pekerjaan :
Pendapatan Tahunan :
No KWSP :

Sekian, terima kasih.

3 comments:

  1. Nama :Black
    Asal :Johor
    Pekerjaan :Melepak di rumah
    Pendapatan Tahunan :-
    No KWSP :-
    Kebaikan: manje.mkn apa saja termasuk bahulu n KFC (my feveret)
    Umur: 2thn setengah
    Hantaran:Durian 4D
    Pilihan Saya: LISA

    **gambar akan sy send melalaui MMS

    ReplyDelete
  2. MMS dah diterima.

    Tapi i think, Black too cute for Lisa. Lisa punya personality terlalu extrovert.

    Takut nanti Black kena queen control dengan Lisa.

    Semalam Lisa tangkap LIPAS!! Pastu dia duk buat bunyi macam HANTTU....GRRRRRRRRRRRR....

    Sungguh menakutkan aku!!

    ReplyDelete
  3. Lisa pun sk tangkap lipas ke??sama la ngn Black..nmpknyer mrk ada hobi y sama...

    akak jgn risau..rai yakin, Black dpt didik Lisa jd isteri & ibu y baik sbb Black penuh ngn ksh syg & kesabaran...

    hehehehehehehehehehehheehehehehe

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com