17.6.09

Imej baru Cakcing!!

Cakcing telah mempunyai imej baru.

Aku tak sangka dia nak pakai "kokotung" (dalam Bahasa Bawean, kokotung tu tudung la). Memang duk perasan dia duk beli tudung sikit-sikit. Aku ingat dia duk beli tudung sebab duk pakai pi kelas. Pastu dia duk baca Dara.com..aku ingat dia nak kembalikan dara dia. HAHAHAHA...jangan mara gurau jer Cakcing.

Masa aku tau dia pakai tudung, masa tu dia tolong aku handle make up kat EQ Hotel. Aku suruh dia pi dulu handle make up customer yang mana dan, after job aku kat Kulim settle baru aku akan sampai. Sekali bila aku sampai kat EQ, Cakcing dah pakai tudung.

Aku terkejut dan terus tersembol berkata "Weh...hang tak menyesal ka?"

Sungguh berdosa aku ini. Kakak yang tidak berguna dan langsung tidak boleh cium baru syurga. Bukan nak dorong. Lagi duk kutuk. Berdosa aku ni. Dah la bulan posa dah nak dekat.

Inilah picture Cakcing dengan imej terbarunya.

8 comments:

  1. HEHEHEHHE
    HANG BILA LAGIK JUMIE?????

    KEH KEH KEH

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, mcm YUNA pun ada..:D,teruskan usaha!

    ReplyDelete
  3. tomei pe pakai tudung..cik jumie kalau pakai lagi la tomeiii...

    ReplyDelete
  4. kami tgk adik hampa pakai tudung lagi lawa la..hehe..

    ReplyDelete
  5. tue...dok kata kat aku....kan lani semua kata AKU CUN DARI HANG...hahahahahhaa....betul tak kawan kawan

    ReplyDelete
  6. perrgghhhh... mmg cun lbh cantik dr jumie... bgs2 teruskan ngan usaha anda... n kpd jumie 2 bawak2 lar bertaubat... bl nk pkai tudung??? hahaha.... jgn mara ek....

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com