14.4.09

Wonder Pet - Kami Datang


Aku sekarang tengah dilanda WONDER PET mania.

Walaupun tak pernah berkesempatan untuk menonton katun ini bersama anak-anak buah. Tapi aku tertarik apabila terdengar iklan lagu WONDER PET yang best ni.

WONDER PET terdiri dari tiga kawan.

Linny the Guinea Pig

Ming-Ming Duckling

Turtle Tuck.

Lirik lagu WONDER PET yang comels.


" Telefon, telefon berbunyi..
Telefon kami datang..
Telefon, telepon berbunyi
Ada haiwan dalam bahaya 3x
Di sana
Mimin,Tuck dan Ninnin juga
Wonder Pets datang membantu
Kami tak besar dan kami tak kuat
Bila bekerjasama semua jadi mudah
Yayyyy! Wonder Pets
Apa yang penting?? Kerjasama! Apa yang penting?Kerjasama!
Wonder Pets! Wonder Pets!
Ini serius "



ps/ Apa yang penting...kerjasama...

1 comment:

  1. hahaha...
    aku dah lama gile ngan wonderpets nih...
    sampaikan kalo fauzi mintak tlg save gambar dier ngan membe2 dier....kalo bertiga dah tentu aku letak tajuk wonderpets...hahaha...
    dier layankan jek...

    aku suka ming-ming sebut "ini sewius..." huhu...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com