24.3.09

The House of Red Gincu

Seperti yang sedia maklum, beberapa bulan yang lepas aku kalut mencari nama yang sesuai, yang ong, dan yang sesuai untuk aku daftarkan dalam Suruhanjaya Syarikat Malaysia untuk melegalkan perniagaan yang aku jalankan ini, maka akhirnya lahirlah nama ini.


Antara perkhidmatan yang kami sediakan adalah seperti berikut :
  • Persolekan
  • Basic Make Up Course (small parties or large class)
  • Wedding Decorations (hantaran, door gift dan lain-lain)
  • Henna Design
  • Photography Session
  • Flower Girl Decorations
  • Fresh Flower bouquet Decorations
  • Sirih Junjung Decorations
For more details, please contact us :



3 comments:

  1. aku bangga ngn hang...

    aku ingat gol dan gincu tadi...

    ReplyDelete
  2. Hi Jumie, can you do a review on butik pengantin in Penang...like which is the best, then others as well...since Penang is ketandusan butik pengantin yang mantops...thanks k...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com