4.2.09

Outlet baru Pecal Lele - lebih besar!!

Restaurant kegemaran aku yang bertajuk Pecal Lele telah bertukar tempat ke restoran yang lebih besar. Dulu perniagaan ini di buat di depan rumah orang di kampung Sg. Nibong. Tapi kini dah berpindah ke outlet baru yang lebih besar yang terletak tidak jauh dari tempat lama.

Ada yang respon pada aku kata tak best, sebab panas....tapi aku tak heranlah. Selagi dapat makan pecal lele yang enak itu. Aku akan terus makan di sana.

Ahli Majlis Tertinggi Kelab Pencinta Pecal Lele
Cawangan Soc Sc

Pengerusi - Dr. Sal

Setiausaha - Kak Zura

Ahli Tetap - Jumie Samsudin

Ahli Baru - Dilla and Koko

Pecal Lele

Pecal Ayam
Nasik putih dan sup!

Gambar outlet baru yang lebih besar!

5 comments:

  1. sedap sgt ka makanan ni?outlet skrg kat mana?tgk cara hidangan mcm best je......

    ReplyDelete
  2. jumie hang bagi ler lokasi yang tepat sikit....hang nie nak promote macam tak nak promote jer... cian kat tuan punya kedai tu....boleh gak aku cuba try test tengok...amacam terangkat tak mkn kat kedai tu.. (razak)

    ReplyDelete
  3. hey.. we was here.
    yup actually this is not new branch tp diorang pindah kat depan sedikit and buat ala2 proper restoran.
    i love it. aku and anees wakil si palat2 telah bergabung dengan geng yodaism g makan kat sini lepas x-biru last week.

    ReplyDelete
  4. alaaaa....leceh la semua orang pun nak tau kat mana tempat ni. bukan makcik lele ni bagi duit atau diskaun pun kat aku....

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com