24.11.08

Pelan rumah customer mekap paling inesen

Pada hujung minggu yang lalu, aku telah mendapat seorang customer mekap yang juga merupakan class mate aku ketika di SGGS dahulu. Dua minggu sebelum majlis berlangsung, beliau telah mengemail pada aku plan ke rumah beliau. Aku tidak sempat menengoknya kecuali pada ketika pagi aku hendak ke rumah beliau.

Alangkah aku macam terharu melihat plan yang dilukis itu, merupakan lakaran menggunakan pen biru atas sekeping kertas, discan dan di email pada saya dalam bentuk JPEG.

Comel kan? Beliau juga telah melakar gambar aku dan DORIE pada plan tersebut. PLEASE CLICK ON THE PICTURE UNTUK LIHAT SIZE ASAL FILE INI.


Anyway, menggunakan technology Google Earth, aku telah merakam permandangan rumah Nadia dari satelit. Dan ternyata lukisan beliau memang nak dekat sama dengan permandangan dari langit. Sesungguhnya Nadia ni, mungkin ada keturunan kerajaan langit kut.


ps/ JOM KITA TANGKAP AYAH PIN!

4 comments:

  1. jumie,
    nadia mana satu? awat tak letak pic dia? terharu tgk dia begitu bersungguh lukih plan umah dia.

    omabak seround utk nadia. :) yaay

    ReplyDelete
  2. nadia mana ni jumie?
    wakakaka!!
    mesti dier cemerlang geografi dulu kan?
    first time aku tengok plan pi umah yang begitu mantap sampai bleh buat aku hampir2 mengalirkan air mata pasal terharu...wakaka!!

    siap ader gambaq ang ngan dorrie, tu memang aku tak tahan gelak...

    ReplyDelete
  3. hahahaha...

    jahat hang aslinawati...siap sampai gelak kencing baca artcle ni...

    nadia ini adalah nadia azmi dalam page blog personal make up by jumie...

    hehehehe

    ReplyDelete
  4. aku gelak sopan laa...mana ader gelak sampai kencing...huhu....

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com