4.9.08

Jumie Flintones


Hari ini aku ke pejabat berpakaian kasual kerana lepas balik kerja aku terus nak pi berbuka puasa di luar. Aku pakai seluar hitam, dan baju hitam bersama rantai dan gelang tangan TURQOISE warna kegemaran aku. Aku beli set eksesori ni dari adik aku Surianie yang sekarang duk buat jualan rantai eksesori ni dari rumah ke rumah.
You can check on her album in Friendster!! http://www.friendster.com/viewphotos.php?uid=6965016&a=940427510



Tapi aku kena tegur dengan Dr. Latif!!



"Jumie...why you wearing rantai Flinstones!!"



Arhh.....nyah...mak nak nangis nyah!!


3 comments:

  1. agak flinstones la kot.. hahahha jumiiii jumieeee... main2 ja nooo ampun maaffff

    ReplyDelete
  2. grrr....sabaq dik!! hikhikhik...lawa ja.. psst! dia jeles tu =D

    ReplyDelete
  3. cumel hape...dah la kaler biru...ehehe...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com