27.8.08

Kambing untuk Muhammad Afiq Daniel bin Muhammad Budie

Cepat masa berlalu. Anak buah aku yang baru dilahirkan pada 5 Ogos 2008 dah pun nak hampir 1 bulan.

Keturunan ketiga generasi Samsudin Abdullah ni adalah anak lelaki pertama untuk abang aku. Selepas spekulasi meletakkan nama kepada beliau.

Akhirnya, abang Budie and Kak Qiena ambil kata sepakat untuk mengambil nama pilihan Kak Qiena (Afiq) dan digabungkan dengan nama pilihan bapak aku sendiri BOSS Samsudin (Daniel). Maka jadilah Afiq Daniel.

Bagi melengkapkan tuntutan syarak, maka pada 30 Ogos ini kami akan mengadakan kenduri aqiqah untuk Daniel.






Last Tuesday, kambing sudah sampai di rumah aku.


Hai nama saya En Kambing





Hanna, Sara and Abang Budie.







Aku memberi makan kepada kambing pada waktu malam hari.



Kambing : Sarra jangan la malu - malu dengan I.


1 comment:

  1. owhhh...anak buah ko lahir 5 ogos ek...same bday dier ngan 2 orang ex aku...ekeke...kebetulan plak...ikh3x!!

    sakan gak ek encik kambing tu bergambar...permintaan terakhir beliau ke? hehe...taper laa...janji glemer kejap...siap masuk blog tuu...heh!!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com