24.1.11

My Dreams Wedding by Jumie Samsudin

U olls semua!  Before u olls baca artikel ini jangan lupa untuk LIKE akak no 89 ni link ini!  Thanks u olls!



Harlor u olls semua! Satu hari saya ternampak satu iklan tentang satu contest menulis blog / artikel / notes tentang LOVE STORY mereka.  Oleh itu saya pun nak masok jugak!  Tapi saya nak menulis tentang MY WEDDING DREAM.

Untuk u olls yang nak join artikel ini jugak,  inilah maklumatnya. 


Objective
Bagi meluaskan lagi konsep dan idea-idea yang dibawakan oleh CST & LYNDARAHIM KUALA LUMPUR

Tumpuan
Para blogger, para facebooker.

Bagaimana utk menyertai
  • Click LIKE di www.facebook.com/cstproduction dan www.facebook.com/LYNDARAHIMKUALALUMPUR 
  • Tukarkan picture profile anda kepada picture profile sama seperti CST PRODUCTION dan LYNDARAHIM KUALA LUMPUR sepanjang contest ini berlangsung (6 Jan – 20 Jan 2011)
    -  Picture profile boleh di download dari www.cstproduction.com/contest
    -  Jangan lupa setkan thumbnail picture profile anda kepada gambar chili merah tu. lihat panduan pada profile CST.
  • Updatekan status anda kepada “What’s Hot is Gettin Hotter” dan tag kan CST PRODUCTION & LYNDARAHIM KUALALUMPUR
  • Pilih salah satu tajuk di bawah dan olahkan secara paling creative di dalam blog anda atau facebook notes:
    -  My Dreams “Wedding”. (anda boleh ceritakan konsep wedding yang anda impikan)
    -  My Dreams “Love Story”. (anda boleh ceritakan jalan cerita cinta yang anda impikan / kisah benar anda).
  • Dan diakhir penulisan, letakkan logo CST & LYNDARAHIM KUALA LUMPUR beserta link ke www.facebook.com/cstproduction & www.facebook.com/LYNDARAHIMKUALALUMPUR
  • Logo boleh download di (www.cstproduction.com/contest)
  • Kemudian emailkan penyertaan anda kepada cstproduction@gmail.com
    Nama anda
    No Tel anda
    Facebook ID anda
    Link entry blog anda / link entry facebook notes anda
    Tarikh Majlis anda (Jikalau berkaitan)
Hadiah
  • 1 event full coverage by CST PRODUCTION photo & video (Majlis pernikahan / Persandingan / Pertunangan / Aqiqah / Birthday / etc… )
  • 1 set wedding Dress Bride & Groom (worth RM4000++) by LYNDARAHIM KUALA LUMPUR.
    -  Hadiah ini valid sehingga 1 Jan 2012 sahaja.
    -  Hadiah boleh di tukar milik.
  • Siapa yang boleh join?
    -  Sesiapa yang mempunyai blog dan facebook yang meminati hasil kerja CST & LYNDARAHIM.
    -  Sesiapa yang ingin berkahwin.
    -  Sesiapa yang ingin menghadiahkan hadiah utama ini kepada kwn2 atau adik beradik.
Pengadilan 
  • Pihak kami akan memilih pemenang berdasarkan penceritaan yang menarik dan voting dari para pembaca. 70% daripada voting & 30% daripada Juri CST & LYNDARAHIM.

Tarikh Tutup penyertaan 
  • 6 Jan – 20 Jan 2011 (Penyertaan)
  • 21 Jan – 31 Jan (Online Voting)
Sebarang pertanyaan 
  • Hubungi 0341050843

    Now you can start Dreams for Something.. GOOD LUCK..
* Senarai Entry yang telah menyertai –>>http://www.facebook.com/note.php?saved&&note_id=136539279739190&id=57586568433

OKAY !!!  Dah baca pasai pertandingan ini.  Kalau anda rasa anda layak untuk memasuki pertandingan ini,  haruslah anda mengejoin.  Untung nasib boleh dapat sponsor baju and photographer and video!  Sapa nak free? JOM JOIN PERTANDINGAN INI.
Jumie Samsudin dan Pak Man Sekap saya.  Sebelah saya tu boyfriend saya,  Panggil dia En.  Khafi,  tapi bapak saya panggil dia Pak Man Sekap.


PENDAHULUAN
Pertama sekali saya dengan secara rasminya ingin memaklumkan kepada semua pembaca belog saya,  kawan-kawan serta musuh ketat dan musuh longgar saya bahawasanya saya dan En.  Khafi akan menghabiskan zaman bujang kami tak lama lagi.  Tarikh akan diumumkan tak lama lagi dalam satu press conference bersama TV3,  ASTRO CERIA,  RTM,  Al Jazeera dan juga Asian Food Channel.  Katanya Oprah.com juga dalam process nak SKYPE dengan kami nanti.  So u olls tunggu.  Saya akan bertunang dalam satu majlis kecil dan rahasia bersama keluarga terdekat kami pada Hari Raya Cina 2011.  Tunggu gambar saya upload kat Facebook.  Sorry saya tak jemput sebab we olls buat the very private saja. 

So bersempena dengan contest yang dianjurkan oleh fashion designer meletops iaitu Datin Lynda Rahim dan jugak CST ;  saya ingin berkongsi MY WEDDING DREAM by JUMIE SAMSUDIN dengan u olls semua.  Hope u olls mengeLIKE artikel saya ini.  Menang tak menang belakang cerita!! Yang penting we olls happy bila baca artikel ini.  (macam selalu!)

WEDDING DRESS
Datin Lynda Rahim,  kalau Datin membaca artikel saya ini. Saya nak bagitau yang saya selalu menengok sambil meleleh ayak liyok apabila melihat Zahnita duk posing pasai baju dari Datin.  Nak menempah dengan Datin sangat la tak mampu.  Tapi kalaulah saya berjaya dapat subsidi dari Sultan Brunei untuk sedekah sedikit daun emas kepada saya,  saya akan menempah dengan Datin.  Dan inilah wedding dress idaman saya.

Baju ini masa Miranda pakai untuk perkahwinan Carry Bradshaw yang tak jadi.  Sedih. :(
Ni masa fesyen show Zac Posen Spring 2008 :)
Sorry gambak ini kecik.  Actually gaun ini adalah hasil rekaan Zac Posen untuk movie Sex and the City.  Miranda pakai baju ini sebagai bridesmaid.  Saya suka baju ini dan jugak kalernya iaitu kaler presidential blue.  Betui kan?  Memandangkan saya ini berbadan agam,  saya tau Datin pastinya dapat mengolah dress ini agar sesuai dengan tubuh saya yang VOLAPSYES ini!

Untuk En.  Khafi biarla dia selesa memakai suit colour kelabu yang boleh menyerlahkan lagi kehemseman beliau di samping saya itu.
Abang Daniel Craig yang sangat elok bersuit kelabu. :)

HEAD GEAR UNTUK PENGANTIN POMPUAN
Saya
tak mau pakai tiara dan veil,  tapi
saya teringin nak pakai macam ni.  Bagi nampak macam feeling-feeling pompuan French sat.  :)

Macam pompuan ni pakai.  Comels kan?  Boleh katop sikit pipi i olls yang cembong. 

PELAMIN IDAMAN
Memandangkan saya mempunyai kawan-kawan dan adik-beradik dan saudara mara yang ramai,  saya nak pelamin yang praktikal.  Tak mau banyak pasu dan pillars.  Nanti susah nak posing.  Satgi ada yang nampak senget ada yang nampak macam terkepit.  Oleh itu supaya semua orang pdat posing meletops tampa perlu celah bedah atas pelamin saya,  saya nak pelamin yang macam ini.  Ada bekgraun,  ada kaler-kaler.  Ada kerusi.  Ada lampu spotlight kuning....(baru muka saya nampak floless!)  Ini gambar contoh saya bagi sebagai inspirasi...."BERSANDING DI PADANG".  Tapi ni sebagai gambaran saja.  Kalau boleh nak letak la background simple-simple supaya cantek bila bergambar.

Nenjiaaaaaaaaa....pelamin kat padang teruih.  Kalau boleh nak macam ni.  Tapi tukak kerusi pelastik tu boh sofa.
MAKE UP ARTIST
U olls! Inilah killer question yang saya selalu dapat.  "Kak Jumie kalau kawen nanti nak suruh sapa make up?"  Sebagai mak andam kampung kat Penang ni,  saya mempunyai ramai kenalan meletops dari KL yang merupakan make up artist LETOSAN di Melesia ini.  Antaranya Zarina Abdul Rahman,  Razzi Musa,  Sheila Mohd,  Ayang Kamell,  Anna Sha,  Nurul Shukor,  Intan Ramlee,  ramaiiiiiiiiiiii lagi u ollls!  Saya harap kalau anda semua membaca belog saya kali ini,  kalau boleh nak jemput  u olls semua untuk make up saya di hari berbahagia itu.  Tapi ada sorang ni SUPER MAKE UP ARTIST yang saya teringin nak mendapat sentuhan emasnya.  Belajar banyak dari dia tentang ilmu make up ni melalui Twitter.  http://twitter.com/#!/SamFineBeauty  Anda tanya ja apa-apa soalan haruslah dia menjawab dengan rendah diri.  Tapi kena Tweet dia bahasa Orang Putih la.  Orang yang saya maksudkan ialah Mr.  Sam Fine,  make up artist meletops untuk Tyra Banks,  Imaan and Vanessa Williams.  Haaaaaaaaaaaaa nyah! Jom sembah ratu 7 step zapin kat beliau. 

Sam Fine sedang memake up kawan baik saya,  Kak Iman masa zaman we olls ketwok model kat New York gitu. (verangan)

KEK KAWEN
Nak kek kawen buah buah macam ni.  Kalau boleh buh jeruk Pulau Pinang mesti lagi meletops! Kombinasi yang meletops u olls.
KAD KAWEN
I olls nak kad kawen yang simple sahaja.  Tak mau ayat doa dan hadith panjang-panjang.  Nanti orang akan buang dan letak merata tempa
t.  Tak baik u olls.  Oleh itu I olls nak kad kawen yang simple dengan wording yang simple tapi FONT yang menarik.  Contoh dia macam ni.

MAKAN BERADAP
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Makan beradap adalah yang paling penting sekali untuk saya sebagai permaisuri sehari.  Untuk pengetahuan u olls, I dan En.  Khafi memulakan bibit mengorat dan mengushar ketika di meja pengantin la u olls.  Kesahnya,  En  Khafi jadi pengapit pengantin lelaki (kawan baik dia).  I olls pulak jadi mak andam pengantin perempuan (house mate saya). 

Pose BIADOB ke arah En.  Khafi (kanan sekali).  Masa ni kami dalam perjalanan dari rumah pengantin perempuan ke rumah pengantin lelaki untuk majlis kenduri bertandang.  Masa ni la I olls first time tengok En.  Khafi.
Depa semua time tu pulun nak suruh kami berkenal-kenalan.  Dalam hati memang duk ushar mengushari,  tapi sebenarnya dua-dua kekwat.  Tapi saya tetap memberanikan diri untuk tidak bersikap kekwat. Saya tanya En.  Khafi time tu,  "Awak nak dagin ke? Nak ikan ke?"  Dia buat dunno jarrr kat saya.  Sungguh biadob En.  Khafi time tu. 

Oleh itu,  masa wedding kami berdua pulak,  saya menginginkan kami disajikan NASIK BERIYANI UNTA untuk makan beradap.  Macam ini u olls!

 

So masa makan beradap tu,  saya akan tanya kat En.  Khafi "Abang...nak unta abang?"  U olls rasa En.  Khafi akan sengap tak?

NASIK KENDURI
Disebabkan pengantin dapat makan nasik briyani unta.........tetamu semua pun tidak ketinggalan untuk menikmati hidangan ekzotik ini.  Nasik briyani unta untuk para tetamu adalah lain sikit ya.  U olls takkan dapat unta sujud macam saya.  Tapi u olls punya senang saja,  u olls boleh cedok boh dalam pinggan.  Macam ni.


PENYANYI UNDANGAN
Penyanyi undangan ..............I olls tak mau panggil artist untuk nyanyi sebab nanti semua orang akan tengok artist dan tak tengok pengantin.  TAK MAU!! TAK MAU!! Oleh itu saya nak jemput kawan-kawan I olls yang mempunyai bakat yang besar dalam nyanyian untuk membuat persembahan khas untuk saya.  Mereka ada : (HAAAAAAAAAAAAAA BACIA-BACIA! Ampa kena mai nyanyi!! Karaoke akan disediakan!)
  1. Andy Siti Nurhidayah
  2. Rusdi Redxa
  3. Pojie Pooh
  4. Nonie Suliaman dan the Twins (Nonie hang nyanyi pastu dua pendek tu nari kat belakang)
  5. Arja Lee
  6. Nawal Shahril
  7. Zulkarnain Ahmad
  8. Alvi Zainuddin (Alvi nyanyi sedap.  Meleleh ayak mata)
  9. Osman Kering
PERSEMBAHAN
Selain karaoke untuk hiburan para tetamu yang memeriahkan majlis perkahwinan i olls,  I olls jugak tambah satu lagi persembahan khas yang masih belum ada di mana-mana persandingan di Melesia ini lagi.  Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  Saya nak jemput Royal London Circus untuk membuat pertunjukkan "BINATANG LONCAT DALAM GELONG API!!"  Yaaaaaaaaaaaaaa!!  Selain para tetamu boleh rasa terhibur terutama kanak-kanak,  tetamu jugak boleh mencuba ya!  Yaaaaaaaaaa!! Anda berani!


BUNGA TELOK
Part ni i want to keep it simple and nice.  Membawa simbol kesuburan.  Oleh itu saya nak bagi bunga telok yang berisi telok kepada semua kawan-kawan dan tetamu yang mai.  Lepas itu,  kawan-kawan boleh buat pertandingan lawan kupas telok dan makan selepas hari kenduri. 
Klasik macam ni.  Macam-macam kaler ada.
HADIAH KAWEN
Hadiah kawen? Ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Saya pernah pi make up anak Hanifa Money Changer,  tauke pengurup wang yang sangat signifikan kat Penang.  U olls tau tak bapak pengantin bagi hadiah apa kat anak dia sebagai hadiah perkahwinan?  2010 CR-V u olls!  Saya tak mau mintak itu dari bapak Saya.  Saya tau dia mampu bagi apa pun kalau saya minta.  Cukuplah saya dah mintak dia harimau unta ajaib dan macam-macam benda lagi untuk wedding saya ni.  Tapi saya nak satu benda saja yang saya dah lama tak dapat.  Dulu masa kecik-kecik maybe saya dah dapat.  Tapi saya dah lupa. So saya nak mintak pelukan dari bapak saya yang hemsem sebagai hadiah perkahwinan saya.  Sebab saya dah lupa macam mana rasa dipeluk oleh bapak sendiri.  (Tulah 'anak derhaka' asyik fight dengan bapak saya saja!)

Ini bukan Jin Suwa Suwe.  Ini adalah bapak saya,  Abang Manap a.k.a Samsudin Abdullah.  Dengan harapan bapak akan peluk Jumie kuat-kuat masa hari perkahwinan Jumie nanti dan Jumie pun akan pelok bapak kuat-kuat balik nanti sebagai tanda terima kasih kat bapak.  Jumie tau mesti bapak terpaksa habih beribu ringgo untuk bayar caterer nasik briyani unta mahai itu.  Dan sebagai merestui perkahwinan Jumie dan 'Pak Man Sekap' pilihan Jumie ini dan lepas tu terlepaslah tanggungjawab bapak ke atas Jumie.  Bapak tak payah pening kepala pikiak Jumie lagi dah okay.  Jumie akan jadi isteri orang dah lepas itu.
Sekian saja celotehan yang mampu saya kongsi untuk hari ini.  Hope u olls tersenyum sorang-sorang membacanya.  Saya sedar some of the ideas dalam ini adalah sangat tak munasabah.  Seikhlasnya,  kalau tak dapat semua ni pun takpa.  Cukuplah saya dapat jadi pengantin yang cantek,  sihat dan berseri pada hari itu dan dapat berkongsi hari bahagia saya bersama kawan-kawan dan orang-orang yang saya sayang.  Takdak harimau loncat pun takpa,  takdak unta pun takpa.  Yang penting doa dari kalian semua. 

Mohd Kamarulhafiz Omar dan Jumizah Samsudin


My Dreams Wedding by Jumie Samsudin dibawakan kepada anda oleh :

dan

37 comments:

  1. nok..mak nak nages bc ang nyer wedding dream tuh.....wlpun mak x dpt makan unta sujud , janji mak dpt makan unta bersimpuh pun ok gak....babe ade kejutan dr we ols sefamily..katenye raye thn nie we ols akan beraya de penang....smbil2 nak makan kat ayaq itam...pepun tahniah n aq sentiasa doakan hang agar program berjalan dgn lancar....amin....1 lagi cmner dgn cdgn we ols nak nyanyi ramai2 " ost for CINTA LAGENDA JUMI KAHFI" lagu yg menjadi pilihan " CINTA DI AKHIR GARISAN.............artis2 terlibat ade dalam tgn hang....select ajer yer ahahhahhah

    ReplyDelete
  2. Hang memang pantet la Jumie buat aku gelak xsudah!
    Nak unta, nak london circus segala..
    paling xleh blah ko soh aku nyanyi kat majlis ko kan..
    pndai strategi ko xmo kne overshadow ek..
    ko jgn gila² aku pakai gown dgn tiara gak masa buat show, mampoo??!
    lepaih tuh aku tolak hg dari kerusi aku senang pose sebelah Pak Man Sekap!
    Hahaha!

    PojiePooh; Hanya Satu...

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kawan-kawan sebab jadi antara terawal yang baca artikel ku ini. Sorryla bahasa sedikit sopan. Tak begitu pondan sebab ni untuk pertandingan ahaks.

    Nanti akak post dalam NOTED FB u olls like ramai ramai okay.

    Anyway....................POJIE! Sila prektis dari sekarang ya......persembahan kau dinantikan! Nak pose tepi Pak Man Sekap pun pose la! Yang penting akak dah ada sijil denagn dia! Keless

    Noks............terima kasih tau. Aku harapkan kehadiran ampa semua memeriahkan majlis aku. Terutama PAK TAM! HAHAHA...Nokss....satu lagi. Nanti aku buat pertandingan baling bunga tangan tu....ko tak buleh masok.

    ReplyDelete
  4. sebab ang kata aku pengecot, terpaksa aku kepilkan address facebook aku.
    semenjak aku pree pree ni, rajin gak aku mai melawat.
    ang nya kenduri cam gila.
    aku kira nak bungkuih ja nasik unta ang.
    aram.
    jemput alvi ngan zool ja nyanyi.
    mai jemput ramai2 buat choir la.
    seip.
    anyway, jumie, semoga ang berjaya membina masjid ang.
    aku sentiasa berdoa ang bahagia dan sempoi slalu.

    ReplyDelete
  5. i wish i can have 1000 FB accounts to VOTE you dear!!

    agree with aq sempoy . ada part sedih di situ ya..

    GARAPAN penceritaan yang bagus u ol.

    Pray hard!! u should win this!!!!

    ReplyDelete
  6. Jinggo.haaahahahahah! Wehsss haruslah. hang mungkuih banyak banyak wehs. Hang adalah flower girl aku jugak...hahahahah....

    ReplyDelete
  7. Biar tiada unta sujud, biar tiada harimau berlari di gelungan api. Yang penting akak kekal bersama mr Khafi sujud berjemaah, berlari mengharungi api di kala cabaran diterima dalam dunia perkahwinan.

    Insyaallah, moga kekal berbahagia selamanya.

    ReplyDelete
  8. Terima kasih Hilal...Itulah yang sebaiknya.

    Terima kasih semua kawan-kawan. :)

    ReplyDelete
  9. sweet sgt..........semoga tercapai impian 2

    ReplyDelete
  10. yo cik jumie! Again... Steadyyyyyyrahhhh!!! Saya doakan yg terbaik buat cik jumie, smoga menang kontes ni, moga kalian ber2 jadi pasangan yg paling bahgia kat penang!

    ReplyDelete
  11. Lucky ada contest nie, dapat jugak aku tgk detail dream wedding hang. Anyway, i'll help as far as i can okeh... Dont worry..!

    Event Manager dah sampai nie.. Leave it to me...hahaha...!

    pasnie kena tubuhkan kelab Jumie samsudin dan En Khafi: My Dream Wedding kat FB. Baru meletopss.. byk lagi orang boleh like-like..
    Peluang menang akan lebih tinggi...Jemput Lynda Rahman skali join da club...huhu

    ReplyDelete
  12. OMG, i bukan setakat senyum, tp rs nk gelak guling2 atas katil bila bc ni.. All d best.. U mmg meletoppp!!!

    ReplyDelete
  13. Hello semua. Thank you for supporting. Kita tunggu 20hb akan start voting ya! nanti mintak tolong semua untuk vote tau. I will FB to all!

    ReplyDelete
  14. wei jumie..tang mana link nk like ni..aku xjopa pun..haha.nyway nice story babe!aku baca gelak tungging2 bos aku tanya pasaipa aku gelak..aku just ckp!nasik beriani unta!!!
    dia buat muka blur ja~~ :P

    ReplyDelete
  15. hahahaha..sabakk sabakk...nanti link dia siap untuk voting 20hb ni kami akan publish kat belog...twitter and FB! kita serang depa semua......

    yang benar,

    permaisuri nasik unta

    ReplyDelete
  16. kak jumie..
    pic yang akak letak dalam pelamin idaman tue kawan sy
    hehehehehe

    ReplyDelete
  17. yaka noks! hehehe...kim salam kat dia ok

    ReplyDelete
  18. WOW kak jumie~>..
    saya dh lama follow blog akak~..
    tapi baru nak komen....................(ampon kak)...
    serious guling2 bace MY DREAM WEEDING!...
    hahahahahaXD

    ReplyDelete
  19. best2.. hope kak jumie menang!! sgt tertarik.. ala2 mcm fairy tale ok!!

    ReplyDelete
  20. Thanks u olls semua. Voting dah bermula! Sila like artikel akak Please vote my article no 89!! Thanks u olls :) http://cstproduction.blogspot.com/2011/01/senarai-entry-contest-for-vote-whats.html#

    ReplyDelete
  21. OK. For you I'll sing for free. Wedding gift! hahaha.. Good luck for this competition. Cemana nak vote ni?

    ReplyDelete
  22. Please vote my article no 89!! Thanks u olls :) http://cstproduction.blogspot.com/2011/01/senarai-entry-contest-for-vote-whats.html#

    ReplyDelete
  23. berharap sngt u menang kak...sekaligus meraih u punyer wedding dream itew hahahah

    ReplyDelete
  24. memang best nengok..kalerful noo...

    hehehe...mai singgah di entri saya pulak nombot 86 na...
    see ya..

    ReplyDelete
  25. http://www.facebook.com/notes/pie-mufin/2-my-dreams-love-story/186111298083858?ref=notif&notif_t=like#!/notes/pie-mufin/2-my-dreams-love-story/186111298083858?notif_t=like
    tqvm far too kind=)

    ReplyDelete
  26. Nyah....LIKE kat blog they olls la bukan kat u olls punya notes.....

    Kat belog CST u olls artikel no berapa?

    ReplyDelete
  27. pergh!
    ini mmg dream wedding paling HOT penah sy jumpa..
    Gud luck kak..
    I dh loike dh..

    HAHA~~

    ReplyDelete
  28. I read yours before voting started.
    Now I am here again, supporting fellow participants. Voted for you :)

    Hope to see you reading mine (#40) and like them as well :) http://cstproduction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. nice....mmg lawak siot!...aku nak vote ni jgk...

    ReplyDelete
  30. da follow n vote utk contest!!gud luck!!
    http://www.znhshawls.com

    ReplyDelete
  31. Thanks u olls semua. Because of u olls semua akak second highest voters now. And to all other contestant yang drop your comment kat sini...thank you. Just so you know, sebelum u olls mai comment akak dah LIKE semua 163 contestants yang ada dalam page tu :)

    Sekian, wasalam untuk semua. Menang tak menang belakang cerita cuma akak sungguh happy u olls semua wish akak. :)

    ReplyDelete
  32. comel la korg ! goodluck tw !

    jemput dtg blog !

    ReplyDelete
  33. Kak, biarla artikel dah mkn tahun i ttp gak nak komen! Hahahaha.. I suke sgt bab wedding dress u tu.. I x de la psg angan nak wedding ceremony i cmane.. Mgkin sbb sume berlaku dgn pantas sblom semoat i cerna.. But Alhamdulillah everything goes well dgn pertolongan keluarga..yg buat i nak komen kt sni sbb i x sangka ur idea n my wedding ade persamaan wlu sdikit! Nnt i PM kt FB gmbar.. I bru je follow ur writting..=)

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com