20.10.09

PRESS RELEASE TAK RASMI : Konsert Kak Beyons di tangguhkan

U oollss....Aku sedih gila babi. Babi pun tak pernah rasa sedih macam ni kerana di lahirkan sebagai seekor babi.
Tapi lainlah macam Kak Tina and Encik Duda kan, berperangai anjing.
Tak baik u olls. Tuhan marah.

U ollls.....apa ni? Jangan la berletiak. Aku memang tengah sedih gila. Kan aku dah cakap dengan ampa semua. Aku dah la sangat busy gila bulan ini. Dari satu event ke satu project ke satu event tanpa henti. Tak termasuk dengan kes-kes berbangkit yang tiba-tiba memunculkan diri dan mensuruh aku mengambil tindakan dengan pantas u olls.

Okaylah...aku nak citer kat sini u olls. Aku minggu lepas dah turun ke Kuala Lumpur, amik tiket I AM BEYONCE WORLD TOUR kat En. Sheed, then mengadakan Mini Konsert Kak Janz and Dayang-dayang. Then Gathering at Sungai Tekala. Then balik Penang, aku hampir-hampir nak terjadi BIDAN!!! Pastu berhempas pulas menyediakan persiapan OPEN HOUSE HARI RAYA JUMIE SAMSUDIN yang melibatkan banyak tenaga orang-orang yang sewaktu dengannya, pastu ada pulak kes berbangkit iaitu kehadiran seseorang yang tidak disangka-sangka!

JENG JENG JENG. Yang tu aku cita masa lain k u olls!! Apa dia? Siapa dia? Mestilah seorang jejantanz yang sangat membuatkan aku merembes jiwa dan raga ok!! Nanti aku cita ok!!

Okay..dah dah..bagi aku abih cita dulu!!

Okay....so pastu bila semua program selesai. Barulah aku dapat menjalan aktiviti menshopping baju vogedevas bagi menghadiri konsert KAK BEYONS yang bakal berlangsung pada 25 October ini.

Haruslah pada Ahad lepas, aku bersama peminat aku yang datang jauh dari......Erm...rahsia ok!! Dia tak mau identiti beliau dinyatakan. Kalau tidak dia nak mintak balik semua bayaran dress yang telah disponsor oleh beliau ini!

Wah.......Tengs ye Encik Penganjur. KELAS KAK MARIA.

Alah Kak Janz ni over!! Kata semua barang beli sendiri. Independent ledi!! Toyess!! PROPA!!

Hey u olls!! Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima. OKK!!! So shadap u!!

So, i olls pun macam biasa. Kalau nak carik baju SANTEK hanya satu ja kedai yang sesuai dengan taste and SIZE BADAN aku iaitu NICCHI. Maka setelah mentry 15 pasang baju. Aku telah memilih untuk membeli beberapa daripadanya. Dan antara semua tu....aku nekad bahawasanya, inilah derress EVA MENDES yang menjadi pilihan hati aku untuk dipakaikan ke Konsert Kak Beyons!!


Santek tak??



Haruslah aku verver nak pakai dress!! Haruslah aku memilih untuk memakai perasan VOUGE, katanya beli tiket pun ARENA A kan? Bak kata makyam ku Rudy Imran Shamsudin yang sudi mencemar duli ke OHHR Jumie Samsudin , " Tiket Arena A? Haruslah hang duduk sebaris Dato' Siti,"MEREMBES air pukaki aku mendengar kata-kata Bang Rudy ku itu.

Tak sampai 7 langkah aku keluar dari Nicchi, tiba-tiba aku mendapat satu SMS!!

19/10 Beyonce has decided to postpone her concert scheduled for Sunday, Oct 25, to a date to be announced soon; see thestar.com.my/STAR

Terus aku pegang tangan member aku!! U olls....aku rasa macam nak pengsan u olls! Terus aku takdak mood!! Bila aku tunjuk kat kawan aku, apa lagi...haruslah dia mengeluarkan kata kata mengesiankan aku!! Lagi la aku rasa macam nak nangis kan!!

Pastu aku pun called Kak Beyons. Tak dapat!! Dia takut la tu. Aku tau. Dia off hp sebab takut aku akan carik dia!

Aku pun sms la kat dia!!

"Salam. Kak Beyons. Hang duk buat gila apa? Tiba-tiba nak kensel. Tak payah la nak postpond-postpond. Kata ja ang nak kensel. Aku tak mau cakap apa dah. Hang pikiak sendiri la. Tahun depan, open house hari raya aku, hang tak dijemput ok!!!,"

Memang aku tunggu la SMS tu punya report tulis delievered!! Lama jugak la aku tunggu. Pas sejam.....baru aku dapat SMS dari number lain. Aku tak save!!

"Kak Janz. Beyons morning sickness. Dia preknen. Aku nak jadi daddy dah ~ Abang Jay,"

Wehs.......depa ni duk buat best plaks. Dah gedik plan buat world tour. Tiba-tiba kata macam ni plaks. Plan la tarikh period betui-betui kalau nak buat project pun. Ni mesti sah-sah Abang Jay duk lepaih dalam.

Dah la...aku tak mau cakap banyak. 18SX lagi!!! Teruk!!

ps/ Minggu ni aku tak turun KL la. Ujung bulan baru aku turun. Nak p redeem tiket ni balikla!! Untuk dapat duittu balik. Kalau betui dia ada tarikh lain nanti. Baru belikan lain!!

4 comments:

  1. bila aku baca paper Beyonce nk postpone..aku tersenyum..

    paseipa hangpa nak tau..??

    Dia ni mesti jadi gila ngn bebai punya kat b once tuh..hahahahaha...

    jumie...aku dah email kat beyonce tuh..dia kata..hari yang dia kensel tu dia nak p Kek Lok Si..nk p tgk kura2 kat ats sana nuh..hehehehe

    ReplyDelete
  2. sedetik aku tgk pic beyonce kat paper ada perkataan 'POSTPONE"...

    AKU TERSENYUM SENDIRI..SEBAB..MESTI LINE PHONE JUMIE AKAN DITUTUP ATAU STRICLY PROHIBITED KALAU NAK KOL TANYA APA2..HAHAHAHAHA

    THEN, AKU NK KASI TAU KAT JUMIE...BAJU HANG BLI TU CANTIK...

    TAPI X SESWAI NK PAKAI MASA CONCERT..

    SAT DEPA SERBU HANG DAN BUKANNYA bEYONCE..KELASSS..

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com