30.4.09

Sesi ikan gigit kaki ku

Pada minggu lepas, kerana ke-free-an melampau. Aku dan kakak -kakak aku telah menggataikan diri ke Queens dengan harapan mentry FISH SPA.


Mula-mula memang geli. Aku dan kakak aku duk lawan jerit. Nasib baik kami tidak dihalau oleh pengusaha kedai ini. Tapi akhirnya kami berjaya juga melayan ikan-ikan ini memakan kaki kami.


Best la u olls. You olls should try this.

Ni gambar-gambar kaki aku. Sorry la u olls. Tak berapa nak clear. HP i tak secanggih ahli angkasawan.






Kebaikan Fish SPA

Ikan ni ada 2 jenis, satu Garra rufa & satu lagi Cyprinion macrostomus. Atau nama panggilannyer yg lain seperti nibble fish, kangal fish @ doctorfishen. Ikan ini di jumpai di hot spring berdekatan Kangal, Turkey. Harga sekor ikan ni RM2 ok!!

Antara fungsi & kebaikan Fish Spa ini adalah :-
1. Dapat menghindarkan kulit mati, bakteria & melambatkan proses penuaan.
2. Membantu tidak dapat tidur nyenyak & meningkatkan peredaran darah.
3. Menyembuh beberapa penyakit kaki seperti kaki busuk, kulit yg sensitif @ gatal.
4. Merawat & menjaga kulit supaya lebih sihat & berseri.
5. Ekologik & semulajadi.
6. Selamat & tiada kesan sampingan.

Kalau hari-hari ampa p FISH SPA, nescaya kebarangkalian untuk ampa bertukar jadi ikan duyung adalah amat tinggi.

Sekian, terima kasih.

IKAN DUYUNG YANG COMELS- muka ja

3 comments:

  1. huahua...ikan duyung!bab ni yang tak tahan...duyung pun duyung la cik jumie..:-)

    ReplyDelete
  2. jumie..bapa hinggit hang kna..nak p jugak la...

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com