13.4.09

Mangsa Tag -Syazlin Deballz http://syazlin-azmi.blogspot.com/

Taggy Tiggy

Tagged by Ms. Syazlin Azmi.


8 Random Facts / Habits


THE RULES:

1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've tagged, and to read ur blog.



Let start, people.

1. Early Sleeper
NO. Kalau la saya sangatlah penat dan sakit kepala. Saya akan tidor awal. Seawal 8.30pm. Sekiranya tidak, saya tidur almost 1am.

2. Blog Hopper
Kalau ada kelapangan saya suka membaca blog kengkawan blogger lain. Tapi tensyen gak setengah blog kawan saya ni berbulan tak hapdet langsung. Pastu saya suka baca blog yang tak banyak tulisan tapi banyak gambaran. HAHAH...sebab saya malas nak bacars.

3. Make up thingy
Jumie and Make Up macam isi dan kuku. HEHEHEHE

4. Most of my friends not in the same age with me.
Yes its true. Kawan saya muda, tua, bawah umur, warga emas semua ada. Tak rugi kalau kawan ramai.

5. I love doing nothing!
I wish i can do this.

6. Travelling
Saya tak berapa minat nak masuk Amazing Race macam orang yang tag saya iaitu Syazlin. Saya suka travel tempat-tempat yang pantai, yang ada tempat shopping murah dan juga makanan yang sedap. Saya suka road trip. Drive jauh-jauh. Masuk highway dan juga masuk jalan kampung. Berhenti beli petai kat orang asli. Makan kat gerai misteri. HAHAHA...Siries. Lagi 10 tahun, bila dah jadi jutawan aku nak buat macma tu. Satu Malaysia!

7. Cooking
I love cooking. Sangat suka. Tapi tak buleh selalu masak. Sebab kalau selalu masak kena selalu makan. Nanti selalulah naik berat badan. Sekian, terima kasih.

8. Annoying
Easily annoyed dengan orang yang lambat. Orang yang suka komen tapi tak letak nama dia sapa. Cuaca panas. Orang yang suka tanya "Jumie, hang busy tak?" . Dan banyak lagi.

Well, i think that the most 8 fact/habit of mine. So now I'm tagging;

Azura Jaapar

Azazuraini

Noraslinawati Majid

Norizah Ibrahim

Salwani Jaapar

Mama Chupan

Fathiah Kamal

Masniza Mahmud

So, jangan duk memalaskan diri. Cepat buat.

2 comments:

  1. Hak hak hak,aku tahu hang mmg malas nak membaca.. Woahhh...kalau blog hang banyak ngomel xpa na?

    Xkira, hang baca juga blog aku.=)

    ReplyDelete
  2. deyy...ni lagi satu versi tag korek rahsia eh?

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com